luddee Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 E det bara jag som tycker forumet blir trögare och trögare?! och är det bara jag som upplevt att sajten är nere då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Kom inte in på GTAsajten förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Tror det beror på den överdrivna mängden användare på forumet nuförtiden. Vilket iofs. är bra.. men... puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Förmodligen. Puss på dig med, älskar dig (som forumit)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jo jag har inte kunnat ladda sidan flera gånger. Har iofs hänt med fler sidor så det kan bero på att jag tankar massa semesterfilmer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag har aldrig haft problem med att komma in på sidan förutom när den verkligen var nere vid forumbytena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har aldrig haft problem med att komma in på sidan förutom när den verkligen var nere vid forumbytena! inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 stäng forumet för gäster då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts