Wern Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 nån som kan säga hur man klarar jump 9??ja kommer upp på taket men får ingen bonus ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 9 vilken då ? man kan juh ta dom i vilken ordning man vill. menar du den rakt över bron vid the malibu club ?? det första hoppet på PCJ playground asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 nej man hoppar på en liten träpall i gränden mellan strandvägen o den andra vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag har klarat alla uniqe jumps så jag fick den första gången jag testade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jaha, den. du ska hoppa up på taket på andra sidan. landa någostans i mitten av det taket ungufär, då klarar du det. iaf jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 det gör inte ja får ryck asså har klarat 99% o så kommer det där jävla hoppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ta sats med en PCJ 600 i första gränden och sen åker du igenom alla och försöker träffa mitten på trä-pallarna. jag bara hoppade och då klarade jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Är det verkligen det hoppet du inte klarat? om det verkar omöjligt så kör igenom alla igen så kanske du hittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts