Padde Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Har läst lite och det lider tydligen av samma problem som innan, Byggnader poppar fram medan man kör som i t ex driver3. Vägar kan ibland försvinna osv och eftersom spelet verkar använda ett imponerande draw distance verkar detta leda till mycket låga fps vid viss tillfällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Lär juh inte vara så hela tiden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 FUCK FUCK... och jag som har en av de äldre ps2 versionerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) jo jo, men så var det ju i VC också så det är nog inte så farligt. Bara det inte hackar så är jag glad. Dessutom har jag sett "ingamefilmer" som ser ut att fungera perfekt... Redigerad 24 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 FUCK FUCK... och jag som har en av de äldre ps2 versionerna... Ursäkta men, PS2 har samma hårdvaruprestanda oavsett när dem är producerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ursäkta men, PS2 har samma hårdvaruprestanda oavsett när dem är producerade. Då vet jag det Tack määän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag har också sett in-game filmer, asså från en piratkopierad version och spelet ser ut att fungera riktigt bra faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag såg en Ingame film på 4.5min Och det så så jävla fantastiskt ut och Draw distanssen var så jävla bra och det var inne i staden, undra då hur det e på landet? Tror bara det var ett rykte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Padde: sluta snacka en massa jävla skit. Var har du fått den informationen ifrån nån polare som har piratkopian eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ursäkta men, PS2 har samma hårdvaruprestanda oavsett när dem är producerade. Ja men dom äldre versionerna har det ju det förmodligen spelats en hel del mera på och då blir avläsaren sliten och det kan göra att det blir lite sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 okej då är det inte så där mongo att byggnader poppar upp och vägar försvinner för jag köpte det när det kom ut sen spelade jag i typ 5 månader sen har det stått till nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Padde: sluta snacka en massa jävla skit. Var har du fått den informationen ifrån nån polare som har piratkopian eller. Håller me ... Sluta snacka skit! Dom hade väll inte gjort SA till ps2 om det nte hade funkat som det ska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Det vore ganska onödigt att göra ett spel till playstation 2 om inte konsolen klarar det! Om man nu utvecklar ett spel som defenetivt kommer att säljas mest till ps2 så måste man väl förihelskejtarn kunna lira skitet utan problem...hoppas jag..om det nu kommer lagga eller så, då tror jag inte det kommer bli nervretande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ja men dom äldre versionerna har det ju det förmodligen spelats en hel del mera på och då blir avläsaren sliten och det kan göra att det blir lite sämre. Njae, men det är ju en helt annan sak om maskinen är utsliten och föråldrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Padde: sluta snacka en massa jävla skit. Var har du fått den informationen ifrån nån polare som har piratkopian eller. Jag snackar inte skit. jag bara delar med mig. Och det är ju sant om man kollar efter bilderna finns det inte en chans att det blir stabil fps hela tiden. Men vi får väl se när spelet är släppt om det där stämmer men det gör det nog. Och nej jag har inte piratkopian och vill inte ha heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 tror inte det kommer vara nått problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Nej så klart det inte kan vara stabil fps hela tiden , det är ju nästan omöjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Bara jävla skit snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 e detta sant... nån admin tack!!! gärna någon säker källa också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 e detta sant... nån admin tack!!! gärna någon säker källa också Hur skulle någon admin eller "säker källa" kunna ge svar på det eftersom den officiella versionen inte är släppt än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts