TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag tro inte det är ett jetplan för det finns redan ett jetplan så jag tror inte det finns två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) ursäkta att jag dubbelpostar *SPOILER* har nån sett videon där ett jetflyplan blir nedskjutet av ett harrierplan så när man flyger så kan det komma stridsflyplan och skjuta ner en Redigerad 27 oktober, 2004 av TheGooch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ah, okej. Fel av mig. Spännande i alla fall att få se allt snart.. SNART! Väldigt grymt att det finns en countryside i spelet..Bondgård,och sådär.. Ska bli väldigt spännande som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 här e namn på alla land fordon Admiral Alpha Phoenix Ambulance Baggage Bandito Banshee Barracks Benson Berkley's BF Injection Blade Blista Compact Bloodring Banger Bobcat Boxville Bravura Broadway Brown Streak Buccaneer Buffalo Bullet Burrito Bus Cabbie Caddy Cadrona Camper Cement Truck Cheetah Clover Coach Combine Harvester Comet Cropduster DFT-30 Dozer Dumper Dune Sweeper Elegant Elegy Emperor Esperanto Euros FBI Rancher FBI Truck Feltzer Fire Truck Flame Flash Flatbed Float Forklift Fortune Freight Freight Box Roller Glendale Greenwood Hermes Hotdog Hotknife Hotring Racer Huntley Hustler Infernus Intruder Jester Journey Kart Landstalker Linerunner Majestic Manana Marquis Merit Mesa Monster Moonbeam Mower Mr. Whoopee Mule Mustang Nebula Newsvan Oceanic Packer Patriot Perennial Petrol Truck Picador Pizzaboy Police Enforcer Pony Premier Previon Rancher Ranger RC Bandit RC Tiger RC Van Regina Remington Rhino Roadtrain Romero Rumpo S.W.A.T. Sabre Sadler Sandking Savanna Securicar Sentinel Slamvan Solair Stafford Stallion Stratum Stretch Sultan Sunrise Super GT Sweeper Tahoma Tampa Tanker Taxi Tornado Towtruck Tractor Train Tram Air Trashmaster Turismo Uranus Utility Van Vincent Virgo Voodoo Walton Washington Willard Windsor Yankee Yosemite ZR-350 fan jag hittar inte monstertrucken nånstans vad heter den egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det kanske e den som heter monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 "Monster" kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det kanske är den som heter Monster. men är det någon som vet vart man kan ladda ner falskärms filmen ? jag har för mig att det var i denna eller bildobservationer topicen men hittar den inte :"> Glad för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ups den missa jag det har du nog rätt i sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det kanske är den som heter Monster. men är det någon som vet vart man kan ladda ner falskärms filmen ? jag har för mig att det var i denna eller bildobservationer topicen men hittar den inte :"> Glad för hjälp http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=152762 där (2st) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 mm tack. jag var där men då tog jag bara den första och sen råkade jag stänga :"> sen glömde jag vart jag hittade länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Monster-trucken finns ju där på countrysidan.. Väldigt trevliga bilder. Tänk och göra med bulldozern över alla. Haha, fan vad kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag hittar inte bräda i nån av listorna!!!!?!? Ledsen om den inte finns!! :'( *Offtpoic*När kom dom riktigt fina brädorna ut jag menar dom som ser ut nästan lika dant som dem som proffsen har nu!!?*Offtopic* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Monster-trucken finns ju där på countrysidan.. Väldigt trevliga bilder. Tänk och göra med bulldozern över alla. Haha, fan vad kul. framför en lada för att vara exakt (stod i Player1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 *Offtpoic*När kom dom riktigt fina brädorna ut jag menar dom som ser ut nästan lika dant som dem som proffsen har nu!!?*Offtopic* Menar du skateboards? Minns inte vilket år dom började säljas men det var väl nån gång på 90 talet. Jag minns typ när jag började åka på sånna och det var väl för typ... hmmm... 8 år sen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) 150 va? :::EDIT::: Landfordonen altså :::EDIT::: Jag såg också att det stod Huntley, kan det vara den nya Apachen? Dessutaom fanns Rhino och Tanker, Kan det betyda två Pansarvagnar? Redigerad 27 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Man såg ju en ny stridsvagn på en film inne på ign har jag för mig. Den påminde lite om en M1A2 Abrahams och var ökencamoflerad. Jag blev verkligen glad att se den då den gamla pansarvagnen e URFUL och orealistisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Här är länken: http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_3.html Det var nog den nya Rhino , men fin var den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag räknade alla fordon det är ca: 206st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts