Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag vet nåra! polismotorcykel heter HPW1000. en vanlig motorcykel som heter Wayfarer (goldwing). Likbil Romero. Nån som vet nåra fler? Skriv!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 uppföljaren till PCJ 600 kommer heta PCJ 900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 uppföljaren till PCJ 600 kommer heta PCJ 900 Coolt, det visste jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Cykeln kommer att heta "Kronan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Skrattade åt "Cykeln kommer heta Kronan" dock endast för jag är lite trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Skrattade åt "Cykeln kommer heta Kronan" dock endast för jag är lite trött hehehehehe Shit happens määän Redigerad 24 oktober, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) nån som vet nåra andra fordon?? Redigerad 24 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det stora godståget kommer heta Freight, och BMX:en kommer heta BMX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Detta har ni sett i filmer från en piratkopierad version, har för mig att detta inte har bekräftats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Polis jeepar kommer inte helt oväntat att heta Ranger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det stora godståget kommer heta Freight, och BMX:en kommer heta BMX Varför skulle BMX:en heta BMX? Rockstar brukar ju inte använda riktiga varumärken i sina spel. BMX är nämligen ett företagsnamn som står för Bike Motor Cross (X). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Varför skulle BMX:en heta BMX? Rockstar brukar ju inte använda riktiga varumärken i sina spel. BMX är nämligen ett företagsnamn som står för Bike Motor Cross (X). BMXen heter BMX, inte för att JAG har piratversionen men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Varför skulle BMX:en heta BMX? Rockstar brukar ju inte använda riktiga varumärken i sina spel. BMX är nämligen ett företagsnamn som står för Bike Motor Cross (X). Då kan jag säga att det är nog inte bara jag utan en massa andra som undrar vad det "riktiga" namnet för BMX är igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Det vita mini- jetplanet kommer heta "Shamal". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Och vad ska BMXen heta då? Nä, precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Och vad ska BMXen heta då? Nä, precis. den heter BMX bara att vissa gillar att envisas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag har sett en film när han hoppar på en BMX och då står det BMX. så den heter BMX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) här verkar det stå mycket om fordonen helt underbart om det stämmer Redigerad 24 oktober, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 rerer verkar det stå mycket om fordonen helt underbart om det ståmmer kneppig länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 haha, ett misstag, skulle trycka på preview post men det blev istället submit post, aja det löste ju sig till sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts