VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag tycker herr nutella ska trycka på den brittiska flaggan det är ju det jag gör. *ingenting händer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) asså när jag startar så blir det bara vitt o stängs ner..? behövs det nån XP-patchar eller dylika saker? EDIT: jag har "hittat" det Redigerad 25 oktober, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Spelet eller ? Eller pratar du om den där länken Det är iaf ett helt sjukt bra spel om man vill ha "create"-spel Jag älskar att bygga banor på desert med en massa "halfpipes" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Kan man ändra den förbannade kameran så att den är bakom bil*** hela tiden? Grymt jobbigt när den växlar uppifrån och bakom bilen, går knappt att styra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jo. styrningen är jobbig. typ 1 sekund's fördröjning. iaf, du kan ändra kamera på numpad 1-9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Danke! EDIT: Men den går ju till "uppview" ändå..! Redigerad 26 oktober, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 men asså finns det nån xp patch? [LÄS OVAN!] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vart har du hittat spelet ? en en Pirtaus buskey eller ? du behöver ingenting vad jag vet. om det står att du behöver bättre drivrutiner så klicka på ok. då startasspelet ändå. kolla på configuerate och välj ganska dålig grafik där, även om nu ha en bra dator,då hackar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Danke! EDIT: Men den går ju till "uppview" ändå..! 4 visar upifrån som Gta i (gtalondon) och gta 2 och dom andra är lite anurlunda. ja kameran åker över bilen och vänds när man backar tror inte det går att göra någe åt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men då är det ju skittrist..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) hAHa. bara för det inlägget så blev detta en "het tråd" jo då. det är vist kul. man vänjer sig efter en stund. om man bara vill bygga egna banor men inte har tillräckligt med blocks så kan man iaf ladda ner en trainer. en profil som har fullt på alla blocks. Jag tror att det är 1337 grejjer. altså 1337 startar och 1337 mål osv EDIT: spara i Profiles REVELATiON.Profile.Gbx Redigerad 27 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Mm, men en trainer följde med när jag köpte spelet så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vad gör den trainern då ? ja det fins juh trainers att ladda ner som gör att man alltid vinner (iaf om man kommer i mål) och då kan man juh köra på 300 minuter och man skulle kommer i mål på 12 sek och så vinner man ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts