VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Hej. i detta forum kan vi prata om allt som har med Track Mania att göra, Lägga upp bilder, prata, ge tips, hjälpa osv. Ja, ALLT som har med TrackMania att göra Jag har iaf fastnat på en puzzel-bana, någon som kan hjälpa ? : Just nu så skulle jag behöva hjälp på en puzzel bana där man ska köra rakt fram till en uppförsbacke men mitt i backen fins en superfart som går neråt, dvs tillbaka, Hur ska man komma förbi den ? EDIT: Bild kommer här. 1. stor röd inringning = "nedåt fart" 2. liten röd inringning = Bara en "superfart" Redigerad 24 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 hade också jävligt svårt med den där men du ska typ vända dig när du har kommit upp till superfarten åt felhåll. Kolla här Kolla där där finns lite hjälp och en replay som visar hur man ska göra. Finns alla andra banor där också så de e bara o kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 asså när jag försökte starta så ständes det bara av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Sidan funkar juh men vart fins filmen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Sidan funkar men vart är filmen? PS: kan inte tyska ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Sidan funkar men vart är filmen? PS: kan inte tyska ? under bilden står det replays och typ 2 namn klicka på något av dom och tanka hem den och lägg in den i någon mapp. tror de kommer med en redme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Nää, det funkar inte. det är juh bara text document med en massa krummilurer. och det går inte att öppna med Winamp. fins ingen readme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Nää, det funkar inte. det är juh bara text document med en massa krummilurer. och det går inte att öppna med Winamp. fins ingen readme tanka filen och lägg den i TrackMania\GameData\Replays och sen gru in i trackmania och där tror jag det ska finnas någon replay knapp typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Ahaaaaaa Jag kan inte tänka. klart man ska göra så. Jo det fins en mapp/knapp inne på spelet som heter/det står på : Replay. ska testa nu. EDIT: real messege 20:20, edit messege : 20:25 Nä. det funkade inte :'( Redigerad 24 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Jag får väll avvakta efter mer hjälp, Bild SpaceShip In Space Redigerad 24 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 trackmania var riktigt kul... men... hitta itne den nya versionen i nån buske... var ute och letade som fan.. nån som har sett den? i en "Suprnovaus-Buske" eller typ i en "PiratusBayus-Buske"? (lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 är detta lir kul?.. kanske ska ta och köpa det.. det ser kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 trackmania var riktigt kul... men... hitta itne den nya versionen i nån buske... var ute och letade som fan.. nån som har sett den? i en "Suprnovaus-Buske" eller typ i en "PiratusBayus-Buske"? (lol) vilken menar du ?? om du menar sunrise så har de väll inte släppts och powerup e ju typ med i den andra verisionen om du inte hittat den amerikanska verisionen Tror det var något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Sidan funkar men vart är filmen? PS: kan inte tyska ? 1. det är ej tyska 2. du kan välja språk, nöthuvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) EDIT: Glöm det jag sa innan editen. klarade banan Tack vare er. jag byggde såhär : Bild kommer i nästa edit eller i nästa inlägg Redigerad 25 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag spelade TrackMania för ett tag sen. Det var så jävla roligt att göra egna banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) mm, I love it Demot fans juh på en PC FÖR ALLA för ett tag sen. det var där jag hittade TrackMania. efter det så köpte jag det, tror jag. jag kanske laddade ner det, vet ej. har spelat så mkt att jag glömt hur jag fick det Redigerad 25 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 1. det är ej tyska 2. du kan välja språk, nöthuvud 3. man kan iten als välja spräk på hjälp texten din nöthuvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Precis. Jag orkar inte lägga upp en bild på hur jag byggde. om ni har spelet så ta några snygga screen's och lägg in här. kanske på din bana eller något snyggt/speciellt tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 3. man kan iten als välja spräk på hjälp texten din nöthuvud. jag tycker herr nutella ska trycka på den brittiska flaggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts