Vice-Nasty Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag kolla igenom filmklippen vi fått igår en gång till....I slutet av filmklippet som är natt när han tar motorcykel och kör iväg från polisen hör man i slutet av klippet att någon svär mer än vanligt... Jag tyckte att dom svor en anning i GTA III men sedan verka det som dom aldrig svor i VC vad jag la märke till ...Men GTA SA verkar vara värst =) Punk ass bitch motherfucker - sägs det i klippet =S Så spelet verkar ha en del svordomar osv (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) jaapps det blir grymmare nu än i tidigare spel! EDIT: stavfel Redigerad 24 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts