Cortez Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Nån som vet var jag kan hitta en handling.cfg till gta3 där bilarna är lätta och ökar i fart(snabb accelration) snabbt? Sån som man vill ha när man ska stunta då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Gör en själv! då får du dom som du vill ha dem tanka en editor från gtamods.com eller gtacomplex.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Nån som vet var jag kan hitta en handling.cfg till gta3 där bilarna är lätta och ökar i fart(snabb accelration) snabbt? Sån som man vill ha när man ska stunta då.. jag skulle kunna kopa den....men vet inte hur man lägger upp filer här :'( Edit: Här har du den handling.cfg Redigerad 28 oktober, 2004 av United Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts