atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 5.. det är 5.. inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Falcore Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 räknar efter datum 5 dagar kvar idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 räknar efter datum 5 dagar kvar idag precis nu slutar vi att tjata om det för att det är F-E-M/5 Dagar KVAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 har en fråga bara.. är det på torsdag (28:e oktober) eller fredag (29:e oktober) spelet släpps? alltså här i sverige? dagen menar jag.. alltså kan man köpa det på torsDAG eller freDAG? hm. vill passa på att tacka de som driver gtasajten.se för en väldigt bra och fin sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 har en fråga bara.. är det på torsdag (28:e oktober) eller fredag (29:e oktober) spelet släpps? alltså här i sverige? dagen menar jag.. alltså kan man köpa det på torsDAG eller freDAG? hm. vill passa på att tacka de som driver gtasajten.se för en väldigt bra och fin sida. på fredag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 tufft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 har en fråga bara.. är det på torsdag (28:e oktober) eller fredag (29:e oktober) spelet släpps? alltså här i sverige? dagen menar jag.. alltså kan man köpa det på torsDAG eller freDAG? hm. vill passa på att tacka de som driver gtasajten.se för en väldigt bra och fin sida. det släpps (iaf i vissa butiker) 00.00 på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 5 dar kvar... lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 får snart sluta vara här börjar snart slita mig i håret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts