Spaceman Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag har märkt att folk räknar hur många dagar det är kvar på olika sätt. Jag ser det som att det är 5 dagar kvar idag (söndag) men vissa verkar se det som att det bara är 4 dagar kvar eftersom det bara är fyra hela dygn kvar. Hur ser ni på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 aaaaahahahaaha.. jag tänker inte ens kommentera hur onödig denna tråd är.. vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 4 dagar 8 timmar 5 minuter och 30 sek kvar. i skrivande stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag har märkt att folk räknar hur många dagar det är kvar på olika sätt. Jag ser det som att det är 5 dagar kvar idag (söndag) men vissa verkar se det som att det bara är 4 dagar kvar eftersom det bara är fyra hela dygn kvar. Hur ser ni på det? har faktiskt funderat på detta också och japp man ska fråga om man undrar så jag tycker inte denna va onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det finns ju bara ett riktigt sätt att räkna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag har räknat efter datumen om det är dne 24 så är det väl antagligen 5 dagar kvar?? om man inte räknar med timmarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Måndag - Tisdag - Onsdag - Torsdag - Fredag < 5 dagar om man ej räknar med dagens dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 fan kan du inte räkna eller måndag tisdag onsdag tordag man kan fan inte räkna med den dag spelet kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 fan kan du inte räkna eller måndag tisdag onsdag tordag man kan fan inte räkna med den dag spelet kommer ut aha tack där löste du mitt mysterium tackar Respect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 dumt av mig att skriva i en sån här onödig topic men jag måste bara säga: Fa* va onödig topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 dumt av mig att skriva i en sån här onödig topic men jag måste bara säga: Fa* va onödig topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag tänker så att det är inga dagar kvar för 1 sekund är ju inte så mycket då borde inte 2 heller vara det och när den tiden har gått så borde ju inte 2 sekunder till vara så mycket så det är ju typ ingen tid kvar isåfall... Med det vill jag säga att det är nog ingen som bryr sig hur alla andra räknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) jag tänker så att det är inga dagar kvar för 1 sekund är ju inte så mycket då borde inte 2 heller vara det och när den tiden har gått så borde ju inte 2 sekunder till vara så mycket så det är ju typ ingen tid kvar isåfall... Med det vill jag säga att det är nog ingen som bryr sig hur alla andra räknar vad går du på Redigerad 24 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 vad går du på jag blir sån här när alla måste skapa nya trådar om helt orelevanta saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag blir sån här när alla måste skapa nya trådar om helt orelevanta saker.. ärligt talat så har jag också undrat hur det funkar så men jag accepterar ditt sätt och se på saken också Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 eftersom jag ska köpa spelet 00.01 så går jag precis efter GTAsajtens nedräkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 eftersom jag ska köpa spelet 00.01 så går jag precis efter GTAsajtens nedräkning. samma här bytte affär bara för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ärligt talat så har jag också undrat hur det funkar så men jag accepterar ditt sätt och se på saken också Respekt nu förstår jag inte riktigt hur du menar men, Eftersom någon gör en dum tråd så måste jag komma med ett dumt svar för att den personen ska förstå att det är en onödig tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 nu förstår jag inte riktigt hur du menar men, Eftersom någon gör en dum tråd så måste jag komma med ett dumt svar för att den personen ska förstå att det är en onödig tråd... jag menar att jag också undra hur det funka men att jag förstår om du tycker det är en onödig tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Måndag, Tisdag, Onsdag, TORSDAG(natten till fredagen har jag SA i handen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts