GTaJäGaReN Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag har börjat pilla lite smått på en flash-guide. Flash Tutorial Skicka gärna in förslag vad jag ska fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 uhm, den stora grejen är väl att du måste fixa några guider? skulle gärna vilja ha något lite mer användarvänligt gränssnitt desstuom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 *Hunting Rabbits* mrrr, hehe skämta! skulle vara lite mer gott med mer support för gästerna, kanske en F.A.Q (eller det förstås, svårt att göra när du inte fått några frågor typ? ) eller typ forums, sen är det ju då att guiderna saknas men det kommer la snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Bra guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 efter att ha läst ala dina guider så tror jag att jag kan allt om flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har börjat pilla lite smått på en flash-guide. Flash Tutorial Skicka gärna in förslag vad jag ska fixa Fin sida, trevliga guider och den OFÖRGLÖMLIGA designen! Det syns verkligen att du har lagt ner MYCKET jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Ful sida Fult innehåll Fult allt Kass!! Gör den i html så blir det lättare att kopiera text och bilder m.m. kolla på webdesignskolan.com Redigerad 26 oktober, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 det första du borde göra är en guide på hur man gör flashsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) halloj igen, kusinen har vart här hela veckan.. har inte hunnit sitta vid datorn nåt.. ska börja peta på sidan igen strax SlIpKnOt: tack Graul: ok, bra ZalCiNoWa: nån timme oscarw_89: puss, gör det bättre själv då [EDIT]"Gör den i html så blir det lättare att kopiera text och bilder m.m." för att du ska sno allt från mig eller..? [/EDIT] Gonarch: näe, måste ju ha grundläggande först Redigerad 30 oktober, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts