Sonic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Tja jag har bokat SA till mitt ps2. Min brossa har en hd i sitt ps2 med en sådan hd-loader eller hur det stavas men i alla fall är det olagligt att lägga över mitt spel till hans hd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danskenitunnan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Nej det är inte olagligt. Ett tips: När du lagt in spelet så Sätt på mode 3 (Tryck på select när spelet är markerat och välj mode 3). Då kommer det fungera utmärkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Någon som vet var man kan hitta all information om hdloader för jag såg någonstans att man inte kan lägga in spel som har dubbla skovor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Det har inte dubbla skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 den har dual layer alltså ett dubbelt inspelnings lager Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 den har dual layer alltså ett dubbelt inspelnings lager inte säkert att den ens har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 inte säkert att den ens har det. jo det är säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 inte säkert att den ens har det. det var ett tag sen R* bekräftade att det skulle bli DL skivor till SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts