Sergej Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag gjorde en film som visar hur man kan köra en uppskrängd bil Kolla bara filmen så förstår ni http://hem.bredband.net/twister/bigbang.wmv (Windows Media Player fil) Ni kan också göra som jag gjorde; skriv "BIGBAN" framför bilen, sen under tiden som han drar ut föraren ur bilen så trycker ni bara på "N" (stå mer åt höger framför bilen när ni blockarar den, annars kanske han springer och sätter sig i pasagerar sätet) PS. Om man kör bilen till en "Pay N' Spray" så lagas bilen helt, men färgen på bilen kommer ännu att vara bränd (väldigt mörk) OBS! skriver ni inte "aspirine" så kommer bilen att sprängas igen, och ni kommer att dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) jag kan bara se en liten del av filmen, men det står något om att den är "damaged or corrupted". och så är den lite onödigt stor [Edit] nu funkade det.. det var nåt fult i början som inte funkade bara.. snyggt att man kan köra sprängda bilar Redigerad 24 oktober, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag kan se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Haha, fan va skön. Synd bara att min VC PLAY skiva är paj för tillfället.. @Fighter Vem sa att den var delad i 2 bitar? You never know... Redigerad 24 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Haha, fan va skön. Synd bara att min VC PLAY skiva är paj för tillfället.. för tillfället? komer den bli hel sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 haha...det är ju precis som i The Simpsons: Hit And Run Där kan man ju oxå köra bilar som är sprängda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Fan va tufft, men fult att bilen kan skadas och börja brinna fast den redan är sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts