skaeG Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hej! Jag undrar om krossarna kmr gå lika "segt" i SA som i VC... Lr i VC hade crossarna fjantigt ljud vad tror ni? En till fråga är om VC :"> Vet ni om det finns pengar fusk så ma kan få pengar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hej! Jag undrar om krossarna kmr gå lika "segt" i SA som i VC... Lr i VC hade crossarna fjantigt ljud vad tror ni? En till fråga är om VC :"> Vet ni om det finns pengar fusk så ma kan få pengar?? ja krossarna har lika fjantigt ljud.. såg det i en video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ja krossarna har lika fjantigt ljud.. såg det i en video fan:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Hej! Jag undrar om krossarna kmr gå lika "segt" i SA som i VC... Lr i VC hade crossarna fjantigt ljud vad tror ni? En till fråga är om VC :"> Vet ni om det finns pengar fusk så ma kan få pengar?? ja det kommer finnas penger fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIA Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ja det kommer finnas penger fusk han menade om det finns något fusk för att få pengar i VC Det vet jag själv inte, men kanske någon annan som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 kolla http://www.fuska.nu'' target='_blank'> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ojj blev fel.... kolla www.fuska.nu dom ska ha VC fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ojj blev fel.... kolla www.fuska.nu dom ska ha VC fusk Ever hear bout' the edit button? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Först och främst,crossarna i VC är tvåtaktare därför det gälla ljudet,för det andra så är crossarna i SA större och ser coolare ut så jag tror accet och farten blir bättre *Hoppas och längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ever hear bout' the edit button? ja det har jag , men jag vet ikke hur man andvänder den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ojj blev fel.... kolla www.fuska.nu dom ska ha VC fusk snäll! fuska.nu SUGER hästballe! det ända bra på den sidan VAR Forumet, nu har ju varända sida en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ja det har jag , men jag vet ikke hur man andvänder den du trycker på edit knappen sen ändrar du.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 snäll! fuska.nu SUGER hästballe! det ända bra på den sidan VAR Forumet, nu har ju varända sida en Japp det suger... BTW: Hur kan du tycka att när en Pappa trycker sin 3:åriga son i skitan är "Bäst"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag tycker det är ett grymt fjantigt ljud Alla här har väl hört ett äkta cross ljud.... VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Japp det suger... BTW: Hur kan du tycka att när en Pappa trycker sin 3:åriga son i skitan är "Bäst"? För han gillar när hans pappa gör det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 2 svar: 1.Crossarna har samma ljud. 2.Fusk har ej kommit. Är de inte roligare att spela sig till pengar och framgång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts