fulodum Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Finns det nån Irckanal uppe eller är det nån på g.. vilket nät ligger den på isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 #gtasajten på Quakenet (irc.quakenet.org) Jag måste få in en bot där sedan ska jag lägga upp en guide på hemsidan om hur man kommer in. Men kom gärna in och häng i kanalen redan nu, även om den står tom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 3 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 k.. bra, jo men då får man väl ta sig en titt nån gång då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 hur ofta är ni där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 I och med att jag bara har 56k modem så kan jag bara vara där typ 2h om dagen, jag är oftast där på kvällen/natten. Jag jobbar natt som tidningsbud nu så innan jag åker iväg (ca 01:30) så måste jag sitta lite vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Vad är IRC? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 4 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 kunde man inte lägga upp en direkt-chatt här på siten så skulle nog bli mer folk. så kunde ju dom som inte har tillgång till irc kunna komma in också. ...bara ett förslag , för jag vet att de finns färdigskriptade chatter att få tag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 Alla som vet hur IRC och mIRC fungerar kan komma in på kanalen nu, den är färdig med bottar och så... alltså #GTAsajten @ irc.quakenet.org .. Jag ska, när jag får tid, göra en liten guide om hur man kommer igång. För er som har mIRC installerat: klicka här. Fulodum: Vet du vart man kan få tag på sånna gratis? Jag vet att det finns script och sånt som gör att man kan komma in på Quakenet från en hemsidan men det kostar pengar och jag kan inte lägga upp någon warezkopia.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 18 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 asså.. jo då e de nog warez som jag sett.. men ja ska hålla ögonen öppna. får ja syn på nåt nån gång så kan ja meddela duig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 förlåt att jag drar upp denna tråd men jag har hittat ett script på www.hostedstuff.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 aha.. ett script... till vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 aha.. ett script... till vad? ett irc script Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 och varför drog du upp tråden bara för att du har hittat ett script? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 För att han vill att Hultan ska lägga upp scriptet så man inte behöver mIRC för att chatta på #GTASajten så att fler kommer in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Skulle vara lättare för dom som inte förstår IRC att ha ett script här på siten ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 mjo... men irc är väl inte så förbannat svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Vissa fattar 0 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jag har fixat scriptet till min site.... Testa HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jag har fixat scriptet till min site.... Testa HÄR! funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 funkar inte gör det visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts