don_salvatore87 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Såg denna på GTAgaming och ni måste bara se den! Ultra snygg! Tänker printa ut den och använda den när jag spelar http://www.miamiviced.com/tnz/bilder/gtamap.jpg Redigerad 23 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Såg denna på GTAgaming och ni måste bara se den! Ultra snygg! Tänker printa ut den och använda den när jag spelar Har du ägt ngt annat gta spel på ps2? man får alltid en karta i fodralet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Har du ägt ngt annat gta spel på ps2? man får alltid en karta i fodralet... Jo men: -Antagligen så är denna kartan snyggare och ger spelet extra känsla! -Vem vill slita ut sin fina karta som följde med i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jo men: -Antagligen så är denna kartan snyggare och ger spelet extra känsla! -Vem vill slita ut sin fina karta som följde med i spelet! ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jo men: -Antagligen så är denna kartan snyggare och ger spelet extra känsla! -Vem vill slita ut sin fina karta som följde med i spelet! klart man inte ska slita ut den medföljande kartan.. det är ju därför man ramar in den och sätter upp på väggen. behöver man kolla på den får man helt enkelt resa sig upp från soffan och gå till väggen. eller så tar man fram kopian man fixade innan inramningen av orginalet och förresten.. tror den medföljande kartan kommer bestå av flera bitar, en heltäckande och flera detaljerade för samtliga städer/förorter. kan inte va så lätt att hitta rätt mitt i downtown med en karta karta över hela staten som att försöka hitta globen i stockholm på en sverigekarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Den där kartan kommer du nog inte hitta så bra med ändå Men snygg var den... Redigerad 23 oktober, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 mm visst men nte i klass med den som +pine+ lade upp för några dagar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Killer_AB Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) mm visst men nte i klass med den som +pine+ lade upp för några dagar sen Precis Redigerad 23 oktober, 2004 av Killer_AB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Riktigt snygg! Skulle gärna vela ha den i svinstor skala, eller åtminstone zoom-bar. Det känns så - krylligt, då städerna är så stora! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...GTASA_karta.jpg Större format. Kontakta mig på msn om ni vill ha bra kvalité i form av .png eller .TIFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 klart man inte ska slita ut den medföljande kartan.. det är ju därför man ramar in den och sätter upp på väggen. behöver man kolla på den får man helt enkelt resa sig upp från soffan och gå till väggen. eller så tar man fram kopian man fixade innan inramningen av orginalet och förresten.. tror den medföljande kartan kommer bestå av flera bitar, en heltäckande och flera detaljerade för samtliga städer/förorter. kan inte va så lätt att hitta rätt mitt i downtown med en karta karta över hela staten som att försöka hitta globen i stockholm på en sverigekarta. Men snälla, byt avatar .. Har haft min längre än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jo tack den kartan ser riktigt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Men snälla, byt avatar .. Har haft min längre än dig ehm.. inte för att det har med tråden att göra, men tror nog de tillhörande avatarsen är fria att användas av vem som helst. gör en egen om du vill ha den för dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Salvatore om du skriver ut den där kartan blir den lika stor som ett 1/4 A4-papper. Inte så smidigt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Bättre att andvända kartan i paus- menyn, men den är snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jo men: -Antagligen så är denna kartan snyggare och ger spelet extra känsla! -Vem vill slita ut sin fina karta som följde med i spelet! Jo ioförsej , de stämmer nog de du säger ,ska också printa o så rama in den andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jo men: -Antagligen så är denna kartan snyggare och ger spelet extra känsla! -Vem vill slita ut sin fina karta som följde med i spelet! hur vet du att den är snyggare än den som man får med? Har du snott ett exemplar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jäklar! Ska också printa ut den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 hur vet du att den är snyggare än den som man får med? Har du snott ett exemplar eller? jag skrev ANTAGLIGEN så kommer den vara snyggare! SFI - (Svenska för idioter) Antagligen [an:ta:gligen] adv adv. -ligare (gradf. dock mindre br.). adv. till ANTAGLIG I 5: Troligen, förmodligen, sannolikt, rimligtvis. Exempel: Han hade antagligen aldrig varit med om något sådant förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 använder kartan i pausmenyn iställe :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts