Simba Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ja, det kan jag hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Värmesökande missiler, fest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 En satellit är en kropp som antingen har en omloppsbana eller agerar statiskt kring en centerkropp som tex satelliter i rymden eller satellit-högtalare. På bilden ser vi en mottagare av radiovågor eller något liknande. Kan även synonymiseras som parabol eller något liknande. Ps, jag fattar att ni menar detta...jag är bara på viktigpetter humör DS Jag var otroligt trött när jag skrev detta. Kom ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Härliga bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jaa ! miljön ser också så himla varm ut på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts