Upson Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 GTAGaming skriver på sin sajt att OPM avslöjat många namn, som ger rösterna till de olika karakträerna i SA. Den mest intressante enligt mig är Samuel L Jackson, en riktigt kvalificerad skådis. Carl Johnson - Young Maylay Sweet Johnson - Faizon Love Ryder - MC Eiht Cesar - Clifton Collins Jr Kendl Johnson - Yo Yo Zero - David Cross OG Loc - Jonathan Anderson Frank Tenpenny - Samuel L. Jackson Maddog - Ice T The Truth - Peter Fonda Wu Zi Mu - James Yaegashi Ran Fali (Farlie) - Hunter Platin Mike Torreno - James Wood Maccer - Shaun Ryder Eddie Pulaski - Chris Penn Officer Hernandez - Armando Riesco Jizzy B - Charlie Murphy T-Bone Mendez - Kid Frost Ken Rosenberg - William Fichtner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Nice... Ice T Hahaha, en äkta "Cop-Killah" Redigerad 23 oktober, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) inte för att vara taskig men jag bryr mig ärligt talat inte om vem som spelar in vilken röst, iofs så har jag aldrig hört talas om nån av dom EDIT: jo en har man ju sett i nåra filmer. ni kan själva lista ut vem! Redigerad 23 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 inte för att vara taskig men jag bryr mig ärligt talat inte om vem som spelar in vilken röst, iofs så har jag aldrig hört talas om nån av dom EDIT: jo en har man ju sett i nåra filmer. ni kan själva lista ut vem! Adolf Hitler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 bra bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Kände inte igen ett enda namn på den där listan förutom Jackson... men, men, det blir väl lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 mm you said something there plutonium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 mm you said something there plutonium Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Så ni känner inte igen Chris Penn, Ice T o dem? EDIT: Sen prioriterar ju inte R* kändisar utan tar folk som passar in... Redigerad 23 oktober, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) visst är det bra att dom prioriterar dom bättre framför kändisarna! det är bara det att jag lägger inte för stor vikt vid hur rösterna är faktsikt *EDIT* kom just på att vi fick höra Young Maylays röst för nån vecka sen och jag tycker att den var skitbra Redigerad 23 oktober, 2004 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ja tycker det är märkligt att ha Kid Frost med i radion där han rappar och sen som röstskådespelare åt en kille i spelet...men men, han kanske förvränger rösten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Wow! Mc Eiht har rösten åt Ryder, det var grymt. Ryder är faktiskt lik honom, dock inte lika slående lik som Eazy E. Har även skrivit om det i lite gammlare trådar... Att Yo Yo är med är också rätt kul! Även fast jag inte har hört så mycket med hon men...hon är grym. Samuel L. Jackson, Peter Fonda, mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Fina röstskådespelare, de verkar veta vad de gör där borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIA Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Samuel L. Jackson spelar Frank Tenpenny, men vem är det i spelet? Någon som vet? (bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Samuel L. Jackson spelar Frank Tenpenny, men vem är det i spelet? Någon som vet? (bild) ja tror det är en polis...han finns med i första trailern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIA Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ja tror det är en polis...han finns med i första trailern... Aaah... kan det va han som håller i cashen då de har tagit fast CJ i nån trailer vet inte vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Aaah... kan det va han som håller i cashen då de har tagit fast CJ i nån trailer vet inte vilken? det finns ju två poliser i den filmen, en ljushyad och en mörkhyad...ja tror det är den mörkhyade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) det finns ju två poliser i den filmen, en ljushyad och en mörkhyad...ja tror det är den mörkhyade Han som säger... BU! (i andra trailern) Redigerad 24 oktober, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIA Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det finns ju två poliser i den filmen, en ljushyad och en mörkhyad...ja tror det är den mörkhyade Ja, det var han jag menade. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Eddie Pulaski - Chris Penn Wow en av mina favorit skådespelare. James Wood är okså ganska bra även om jag finner han jävligt irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts