dj4star Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Klicka på länken nedan och lyssna på min lilla låt jag slängde ihop idag. Ursäkta den dåliga kvalitén men jag var tvungen att lägga den som en wma-fil för att kunna ladda upp den... Den är arkiverad med WinRar. Kom i stämning med denna... Gärna respons. Håll nu ut... 6 dagar kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vad har det med San Andreas att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dj4star Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Lyssna på låten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Du mixade ihop flera låtar... Det lät väl sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 orka skaffa winrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dj4star Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Du mixade ihop flera låtar... Det lät väl sådär. Jag klippte ihop beatet (som är Ice Cube - "You know how we do it") och scratchade olika fraser över beatet. Tanken med låten är att den skall spegla spelet (lyssna på vad som sägs)... Sen är låten mest för de som lyssnar på hip hop...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 dj4star =) gött som fan , vilket program remixa du med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dj4star Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 dj4star =) gött som fan , vilket program remixa du med ? Jag har mina skivspelare och mixer kopplade via ljudkortet i datan. Klipper ihop och spelar in i Cubase SX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dj4star Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Upp, Upp, Upp...;^) Ladda ner nu. (om du gillar hip hop...eller åtminstonde uppskattar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts