Tydligen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 22.15 börjar den filmen på ¤an. Tänkte om ni inte visste å vill se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 22.15 börjar den filmen på ¤an. Tänkte om ni inte visste å vill se den tror du menar 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 tror du menar 4:an oj ^^ pinsamt 4an menade jag så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det finns en fin knapp som heter Edit! Jag ska väl kolla på den, går ju ändå bara skit på tv.. Skräp som skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det finns en fin knapp som heter Edit! Jag ska väl kolla på den, går ju ändå bara skit på tv.. Skräp som skräp. ska spela Red Dead Revolver från vårt favorit spel företag R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Filmen är ju ruskigt bra så... fast såg den första gången i spanien där dom dubbar allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 aaa skönt å se American History X på spanska Jo den är ruskigt ruskigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Filmen är ju ruskigt bra så... fast såg den första gången i spanien där dom dubbar allt.. Har några cypress hill låtar på spanska om du vill ha också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Riktigt bra film!! Tipsar om Mississippi Brinner, handlar också om rasism. Dock lite tidigare utspelad (och filmad för den delen) än American History X...kanske 50-60-tal eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 American History X måste nog vara en av de bästa filmerna jag sett. Fyfan, blev ju fan rörd av den. Stark var den också Mississippi Burning (som den heter på eng.) är också ruskigt bra. Också en sån där stark film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) American History X måste nog vara en av de bästa filmerna jag sett. Fyfan, blev ju fan rörd av den. Stark var den också Mississippi Burning (som den heter på eng.) är också ruskigt bra. Också en sån där stark film Jo, verkligen stark film. Den avspeglar rasism perfekt...platsar definitivt på toppen av sedda filmer. Mississippi Burning likaså. Den känns så trovärdig. Redigerad 23 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Filmen var ruskigt bra. Jag har sett den nån gång när jag var mindre men du fattade jag ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Har sett den innan en gång men det var ett tag sen! Man blev ju ledsen i slutet när han blev skjuten :'( :"> Btw EvilOL fränig bild The Dude från Big Lebowski Har den på DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag har inte sett denna film, som faktiskt verkar vara riktigt bra. Kanske händer att man köper den inom en snar framtid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ska nästan hela filmen vara svart/vit eller är det fel på min mongo burk till TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Har sett den innan en gång men det var ett tag sen! Man blev ju ledsen i slutet när han blev skjuten :'( :"> Btw EvilOL fränig bild The Dude från Big Lebowski Har den på DVD Fuck it Dude, let's go bowling. Yep The Big Lebowski, så satans bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ska nästan hela filmen vara svart/vit eller är det fel på min mongo burk till TV? När filmen är svartvit så tänker killen tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 den e sviiin bra!! första gången ja såg den va ja för liten för o fatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Den ligger högt i listan..! Nu får jag damp för jag inte kommer på vad en annan film heter.. Det är iaf en Jude som blivigt nazist.. Ingen får reda på det, men sen så blir han "normal" igen och drar sig ur skiten.. Mycket bra film det med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Fuck it Dude, let's go bowling. Yep The Big Lebowski, så satans bra film. Hehe det är as kul när Walter spöar tyskarna Fast kanske mindre kul att den andra snubben dör men men... bra film iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts