skaeG Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hej! Jag bara undrar om man måste ha ett "chipp" för att lira san andreas från usa? (onödig tråd jagvet...) men snälla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Nej, det tror jag inte. Däremot måste du ha en TV som stödjer NTSC-signaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hej! Jag bara undrar om man måste ha ett "chipp" för att lira san andreas från usa? (onödig tråd jagvet...) men snälla svara Har du den läckta??? Ifall är du extremt dum och postar här och bara posta huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Har du den läckta??? Ifall är du extremt dum och postar här och bara posta huvudtaget. de sa han aldrig, och Ja du måste ha chipp om du ska kunna spela amrikanska versionen av gta san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Har du den läckta??? Ifall är du extremt dum och postar här och bara posta huvudtaget. Läs hans post igen? Han frågar om man behöver ett chippat PS2 för att spela den USA-importerade versionen av San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Konsolen måster väl vara regionsmodifierad, kanske är samma sak som "chippad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 du kan köpa en slags skiva som du lägger i och sen väljer du region å då väljer du usa regionen region1 eller vare nu än är, sen lirar du ditt usasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hej! Jag bara undrar om man måste ha ett "chipp" för att lira san andreas från usa? (onödig tråd jagvet...) men snälla svara Ja du måste ha ett chip i din PAL maskin för att kunna spela NTSC(amrikanska/japanska)Orginal spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Nej, det tror jag inte. Däremot måste du ha en TV som stödjer NTSC-signaler. Ingen ny TV behövs bara en ny RGB scart som klarar ntsc-signaler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Av mina egna erfarenheter så går det inte att spela ett USA-importerat spel (NTCS) på svenska PS2 (PAL). Kollar du bakom PS2an så ser man om det är en PAL eller NTCS. Skaffar man därimot chip i den så kan man köra PAL, NTCS, brända m.m. Och jag vet juh allt detta p g a av jag hade en PAL PS2a och skulle köra spel från det-utanför-vår-gräns (NTCS)..iaf sen så gick allt som en dans och nu sitter jag här och har det jätte gööt! Hihi bara 4 dagar!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts