Drewek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) vilka vilken bil skulle du villa ha jag skulle vilja ha corvette, gammal skyline och toyota supra lägg gärna upp bilder Redigerad 23 oktober, 2004 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag vill ha tillbaka min Cykel nån stal 1998 och ett flak öl tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 en lite moddad ducati 996 (moddad för att göra den lite personlig, speciell) som ja allti tänker glida omkring med inga dumma kommentarer om att ducati 996 inte fanns då btw så har ja ingen aning om när ducati 996 kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag vill ha tillbaka min Cykel nån stal 1998 och ett flak öl tack hehe hoppas du hittar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag vill ha en "Lancer Evolution VIII" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ja vill ha en Honda CRX. Nåt i den här stilen... Honda Honda2 Honda3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ja vill ha en Honda CRX. Nåt i den här stilen... Honda Honda2 Honda3 Honda 3 där var jävla mycket respekt... grymt cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Honda3 farfars ful bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 en lite moddad ducati 996 (moddad för att göra den lite personlig, speciell) som ja allti tänker glida omkring med inga dumma kommentarer om att ducati 996 inte fanns då btw så har ja ingen aning om när ducati 996 kom Håller med. Rockstar borde modda om en Ducce. På den gamla VC-tiden letade jag efter en Ducati Monster mod, men det fanns bara andra modeller. Ducati Monster är nog den coolaste hojjen som finns! Ducati Monster 900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 En skön italiensk Alfa Romeo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Håller med. Rockstar borde modda om en Ducce. På den gamla VC-tiden letade jag efter en Ducati Monster mod, men det fanns bara andra modeller. Ducati Monster är nog den coolaste hojjen som finns! Ducati Monster 900 dom ska inte modda om den, jag ska modda om den för att den ska bli personlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Skulle vilja ha en sån där bil som dom tog fartrekordet med i usa,salt lake stället Skitgrymmt,kanske svår att svänga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Jag skulle vilja ha en......en......en.......en Nissan Skyline R-34 GTR som är moddad med ett special kjol/skärmbredar kit från AMD och special tuning från GReddy! Redigerad 23 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Formula One... 'nuff said! Redigerad 23 oktober, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag skulle vilja ha en......en......en.......en Nissan Skyline R-34 GTR som är moddad med ett special kjol/skärmbredar kit från AMD och special tuning från GReddy! fanns r-34 i början av 90-talet?? nää just det, du får nöja dig med en r-32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 en rostig volvo 240 närå... en finfin NFS-bil me NOS-tank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) fanns r-34 i början av 90-talet?? nää just det, du får nöja dig med en r-32 men det var ju vad jag ville ha ju! en rostig volvo 240 närå... en finfin NFS-bil me NOS-tank Lustgas system heter det NOS är bara en tiöllverkare av lustgas! Redigerad 23 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vilka vilken bil skulle du villa ha jag skulle vilja ha corvette gammal skyline toyota supra Har du inte lärt dig vart komma-tecknet finns? Jag skulle vilja ha en snygg omstylad-tunad bil! Typ Skyline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Lustgas system heter det NOS är bara en tiöllverkare av lustgas! som om jag nästan inte viste de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) På fyra hjul: Dodge Viper På två hjul: Harley Davidson Chopper. Redigerad 23 oktober, 2004 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts