RavenE Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Bli inte arga om den inte funkar! Tänk på att jag är relativt ny här! EDIT: Nämen! Det funkade ju! Redigerad 23 oktober, 2004 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 null vote.. HELT HELT HELT OMÖJLIGT att veta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) null vote.. HELT HELT HELT OMÖJLIGT att veta.. som han skrev *pekar* Redigerad 23 oktober, 2004 av SteelWolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vote: 2 veckor jag tror jag tar 2 veckor på mig att göra alla yuppdrag, men det kommer ta längre innan rampage, uniqe stunts, paket osv e klart.. men själva uppdragen e nog klara på 2-3 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vote: 2 veckor jag tror jag tar 2 veckor på mig att göra alla yuppdrag, men det kommer ta längre innan rampage, uniqe stunts, paket osv e klart.. men själva uppdragen e nog klara på 2-3 veckor ungefär150timmar kommer det ta att göra alla uppgifter plus sen alla polisbils uppgifter , brandkårer, råna alla affärer mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 null vote.. HELT HELT HELT OMÖJLIGT att veta.. Ja...men om du läser lite bättre, så ser du att det står: "Hur länge TROR du att........" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ja...men om du läser lite bättre, så ser du att det står: "Hur länge TROR du att........" tänker inte tro nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ta inte illa up mickemannen men... 2 veckor!! kom ner på jorden. det tar ca 150 min att klara alla uppdrag. det går ca 168 timmar på två veckor, du behöver mer än 18 timmar för att såva på två väckor + att du måste äta, gå skolan/jobbet då är det ganska omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Han kanske menar 2 veckors spel tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) ta inte illa up mickemannen men... 2 veckor!! kom ner på jorden. det tar ca 150 min att klara alla uppdrag. det går ca 168 timmar på två veckor, du behöver mer än 18 timmar för att såva på två väckor + att du måste äta, gå skolan/jobbet då är det ganska omöjligt. 150 min?.. du menar timmar ?.. och destuom har jag höstlov så ingen skola här inte.. sover.. 4 timmar per dagh.. Redigerad 23 oktober, 2004 av atWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag kommer inte köra igenom hela spelet på direkten! Jag kommer ibland bara gå runt och leka, och cruisa runt lite och njuta av städerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag kommer inte köra igenom hela spelet på direkten! Jag kommer ibland bara gå runt och leka, och cruisa runt lite och njuta av städerna! Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 150 min?.. du menar timmar ?.. och destuom har jag höstlov så ingen skola här inte.. sover.. 4 timmar per dagh.. vaddå 2½ timme låter väl rimligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ta inte illa up mickemannen men... 2 veckor!! kom ner på jorden. det tar ca 150 min att klara alla uppdrag. det går ca 168 timmar på två veckor, du behöver mer än 18 timmar för att såva på två väckor + att du måste äta, gå skolan/jobbet då är det ganska omöjligt. har lov en av veckorna, sover 2 timmar/dygn.. tror nog jag kan klara storyn på 2-3 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vaddå 2½ timme låter väl rimligt jo.. det låter mer rimmligt.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vote två veckor men snarare 2-4 veckor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Kom ihåg föjande regler: Klara ett spel: Klara alla uppdrag osv Varva ett spel: Klara igenom spelet 2 gånger Varva 2 gånger: Klara igenom spelet 3 gånger osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ta inte illa up mickemannen men... 2 veckor!! kom ner på jorden. det tar ca 150 min att klara alla uppdrag. det går ca 168 timmar på två veckor, du behöver mer än 18 timmar för att såva på två väckor + att du måste äta, gå skolan/jobbet då är det ganska omöjligt. Det går snarare ganska så precis 336 timmar på två veckor Men jag har ingen aning om hur lång tid jag kommer ta på mig, spelar ju ingen roll heller egentligen. Roligare om det räcker längre, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Men tänk på att det tar ca 150 timmar att få 100% och alltså inte bara storyuppdragen. Såg det på de inskickade frågorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Helt seriöst, ingen tror väl på allvar att spelet kommer gå att varva på en dag? VOTE: Längre Redigerad 23 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts