Upson Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har du hörtalas om att rippa ? Rippa innebär att man kapar bort något eller sänker kvaliteten? vaddå är det inga filmer med eller vad eftersom du e så jävla kaxig kan du väl förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ja massa spel som har varit förstora har blivit rippade en av mina kompisar på msn på hans gta hade han ingen boxningsring och motionscyklarna var bortagna och det var det cirka 80 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det var exakt den jag också tipsade om till Piracy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 känner riktigt kärleken till medmänniskan i denna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Haha, GL HF säger jag bara. Lyckas ni sätta dit dom så PM:a mig direkt! PB driver nämligen ingen olaglig verksamhet. Sprider warez? Nej, det gör användarna. Uppmaning till brott? Kanske, men dom lyckas komma förbi det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts