sajberteazle Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Kan detta vara en falsk gta san andreas kopia?http://www.thepiratebay.org/download.php/3249652/Grand_Theft_Auto_San_Andreas_USA_PS2DVD-PARANOiD.torrent Och please jag HAR INTE laddat ner det men undrar vad det kan vara.....jag har också anmält det till rockstar(som om det skulel vara nån hjälp)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vad gjorde du på den sidan över huvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 bra att du anmälde den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajberteazle Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 mm,men tror du det hjälper??har inte fått nåt mejl från rockstar:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vad gjorde du på den sidan över huvud taget? Tjena moraltanten Tyvärr så hjälper det nog inte att anmäla till Rockstar just där. Piratbyrån (Piratebay) brukar jämt kunna slingra sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vad gjorde du på den sidan över huvud taget? Wow du låter som internet snuten: internet snuten:vad gjorde du på den där sidan? Misstänkta: en äldre pojke tvingade mig Den misstänkta brister utt i tårar internet snuten: Ljuger du för mig? Misstänkta:nej jag svär på min warezkopia jag var aldrig inne på den där sidan :'( internet snuten:Du vet två members såg dig därra. Den misstänkta börjar skaka han tar fram en cigg men internet snuten slår till han på käften. Internet snuten:Du vet det här är inget vanligt chattrum och detta kommer bli en lååång natt muahahahaha TO BE CONTINUED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Wow du låter som internet snuten: internet snuten:vad gjorde du på den där sidan? Misstänkta: en äldre pojke tvingade mig Den misstänkta brister utt i tårar internet snuten: Ljuger du för mig? Misstänkta:nej jag svär på min warezkopia jag var aldrig inne på den där sidan :'( internet snuten:Du vet två members såg dig därra. Den misstänkta börjar skaka han tar fram en cigg men internet snuten slår till han på käften. Internet snuten:Du vet det här är inget vanligt chattrum och detta kommer bli en lååång natt muahahahaha TO BE CONTINUED haha rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 haha rolig Äntligen kanske jag fick till den Får väll göra en Part2 snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hehe vill inte riktigt mena vad du menar med "en lååång natt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 JAg har redan anmält den, och nej jag skulle aldrig ens fundera på att ladda hem den, och om ni undrar vad det var jag gjorde där så var det en kompis som tipsade om sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Wow du låter som internet snuten: internet snuten:vad gjorde du på den där sidan? Misstänkta: en äldre pojke tvingade mig Den misstänkta brister utt i tårar internet snuten: Ljuger du för mig? Misstänkta:nej jag svär på min warezkopia jag var aldrig inne på den där sidan :'( internet snuten:Du vet två members såg dig därra. Den misstänkta börjar skaka han tar fram en cigg men internet snuten slår till han på käften. Internet snuten:Du vet det här är inget vanligt chattrum och detta kommer bli en lååång natt muahahahaha TO BE CONTINUED Faktiskt rätt kul. oscarw_89 måste ha käkat en saftlig moralkaka idag till lunch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jävlar jag har fått beröm. Inte dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Kan detta vara en falsk gta san andreas kopia?http://www.thepiratebay.org/download.php/3249652/Grand_Theft_Auto_San_Andreas_USA_PS2DVD-PARANOiD.torrent Och please jag HAR INTE laddat ner det men undrar vad det kan vara.....jag har också anmält det till rockstar(som om det skulel vara nån hjälp)... Mot reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Fortsätt med att sätta dit dem där jävla pirat-bögarna! Hoppas dem får en rejäl epilepsi-attack när dem spelar kopian... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajberteazle Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hoppas inte..de får inte stängda sajten före jag har tankat gta sa och all de andra små gta spelen!Skämt abar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tommy_Fido: HAHAH, fan vad bra humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Kan detta vara en falsk gta san andreas kopia?http://www.thepiratebay.org/download.php/3249652/Grand_Theft_Auto_San_Andreas_USA_PS2DVD-PARANOiD.torrent Och please jag HAR INTE laddat ner det men undrar vad det kan vara.....jag har också anmält det till rockstar(som om det skulel vara nån hjälp)... Det ÄR den riktiga. Jag har inte tankat det, men när jag sökte på san andreas trailers så kom det upp ett forum där bara .nfo (info)-filen fanns uppladdad. Releasegruppen hette just paranoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jävlar jag har fått beröm. Inte dåligt Det krävs en riktigt stor man och en jävla tur för att få det på det här forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Notera att den inte är 8 gig... vilket en dual-layer dvd bör vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har du hörtalas om att rippa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts