okka Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag må inte vara särskilt aktiv, men man måste ändå se bäst ut på detta forum... Tom Waits ögon, stil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Morrissey's still el bäst. Poäh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Morrissey's still el bäst. Poäh. Äh, fuck dig, om inte du redan skulle ha honom på bild skulle han (tillsammans med hans underbara, dock forna, band) prägla min signatur. Poäh. Jag har ändå den snyggaste på Tihi.tk. Så det så! =) Editation. Plus - Morrissey såg coolare ut förr...höhö. Editation 2 (lite senare på kvällen...). Fast visst, du har rätt, Morrissey's stil ÄR coolast. Så egentligen har du rätt. Poäh. Redigerad 1 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tycker ni att jag borde ha denna Star wars klon som sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tycker ni att jag borde ha denna Star wars klon som sig? För stor, visst, den ska vara stor, men lite mindre borde gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 För stor, visst, den ska vara stor, men lite mindre borde gå! Den är förminskad, bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Den är förminskad, bara så du vet. Gees.. eller Geas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ny Avatar. Credits till Topp3 som fixade den, puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Tycker ni att jag borde ha denna Star wars klon som sig? Som fan. Fick jävligt stor lust att göra en ny till mig själv. Men din var jävligt snygg i alla fall. Editation: Skapade en ny, jäävligt enkel, och lik min gamla, men jag är ändå ganska nöjd. Redigerad 2 april, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Som fan. Fick jävligt stor lust att göra en ny till mig själv. Men din var jävligt snygg i alla fall. Editation: Skapade en ny, jäävligt enkel, och lik min gamla, men jag är ändå ganska nöjd. Det är min kompis som har gjort den, ska hälsa honom om att du gillade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Fear min nya sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Fear min nya sig Äkta metal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Fear min nya sig Asgo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Fear min nya sig Tro mig, det gör jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ny avatar, uppdaterad signatur. Samma tema, men ändå skönt med lite omväxling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ny avatar, uppdaterad signatur. Samma tema, men ändå skönt med lite omväxling. Snygga! Jag gillar din stil, absolut bland de snyggaste på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Snygga! Jag gillar din stil, absolut bland de snyggaste på forumet. Alltid trevligt med uppskattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Sådär, ny signatur och ny avatar, fullt Zakk Wylde-tema nu. Najs bajs. Lite läskigt med såpass färgglad avatar. Jaja, man vänjer sig. Redigerad 3 april, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Ny Avatar. Credits till Topp3 som fixade den, puss Älskvärd. Bra jobbat topp3 Editatcíon: Såg att min signatur såg förskräcklig ut i "Internet explorer". Blöööö.. Aja, blir väll ny och snygg signatur snart, som alla kan se Redigerad 4 april, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Älskvärd. Bra jobbat topp3 Editatcíon: Såg att min signatur såg förskräcklig ut i "Internet explorer". Blöööö.. Aja, blir väll ny och snygg signatur snart, som alla kan se Jag kan se din med Internet Explorer, så länge det är 2 och ett halvt Bob Marley-huvuden i olika färger... Redigerad 4 april, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts