Mikolan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Bästa signaturen: <Dread[]> men lol <Dread[]> min sköldpadda lackade ur helt <Dread[]> jag tog fel på honom och musen och dubbelklickade honom i pannan Härmapa =P <greggan> ja vad har vi för säkerhet? <Erik> typ 4 kineser som sitter och tittar på NIC:et och skriker jättehögt om det slutar blinka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Signaturbyte (:!!! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Ali_Car.png EDIT: Även avatarbyte http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Ali_Car_Ava.png EDIT: vad tycks? Redigerad 1 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tycker faktiskt att min signatur är rätt snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) @Kalan: Sådär, enligt mig... @Gta_Erik: Den är snygg, dock för enkel för mig Redigerad 1 november, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 @Kalan: Sådär, enligt mig... @Gta_Erik: Den är väl snygg, men ganska enkel Bara positivt om den är enkel... Inget illa menat men man får ju spasmer av att kolla på din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 @Kalan: Sådär, enligt mig... @Gta_Erik: Den är väl snygg, men ganska enkel Tycker hans är snyggare än din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Thenk u Vad är de förresten för jävlans text du lagt på din sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tycker hans är snyggare än din Aaarrrggh! Hur kan du tycka de?? Satt o fila på den i en timme! En såndär skulle ja kunna göra på en minut, men ja trodde folk hade bättre smak än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Thenk u Vad är de förresten för jävlans text du lagt på din sig? Den heter MATTEROFACKT, Beeeetch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jaja... Hursomhelst så känner j ag den ytterst provocerande AWAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Den heter MATTEROFACKT, Beeeetch hetaste signaturen i mina ögon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Aaarrrggh! Hur kan du tycka de?? Satt o fila på den i en timme! En såndär skulle ja kunna göra på en minut, men ja trodde folk hade bättre smak än så Den behöver väl inte vara snyggare bara för att det tog längre tid att göra den än min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 uh, nej men jag filade ju på den, så den borde ju verkligen bli snyggare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Gjorde mitt skräp i AC3D, min första sign, utöver den där jävla sura solen... http://www.geocities.com/stora_tomtefar/Bilder/Stora_tomtefar.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Lite suddig, bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja vet... det blev så eftersom jag konverterade den i Paint till jpg format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nu har jag ändrat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Aaarrrggh! Hur kan du tycka de?? Satt o fila på den i en timme! En såndär skulle ja kunna göra på en minut, men ja trodde folk hade bättre smak än så sen kan man ju flina lite på din signatur oxå för det är det jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har gjort en ny http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/upsonmafia998899.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts