Kalan Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ödit: Vilken är bäst? den jag har nu eller denna med mer kontrast? Den med mer kontrast, tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Tack för bilderna. Båda var fina men jag gillar nog Magics bäst, så jag använder den. BTW Finns det något bra bildbehandlings-program utom photshop där man kan göra snygga signs? Edit: Såg inte att det var Kung mat som hade bytt namn. Redigerad 14 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 .mspaint 2.0 kanske...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 .mspaint 2.0 kanske...? Vad är skillnaden mellan vanliga MS Paint och MS Paint 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vad är skillnaden mellan vanliga MS Paint och MS Paint 2.0? Ms paint är enklare, om man ska göra nå't snabbt... Ms paint 2.0 är svårare men med mer funktioner och finneser och ger bättre bild kvalite' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Kung Food ---> Mr.Magic ... Varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ny... Igen.. PLZ like it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Kung Food ---> Mr.Magic ... Varför? :'( Vem är Kung Food? Nej men var det namnet bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ny... Igen.. PLZ like it Om det var du med "Led Zep" siggen måste jag säga att jag gillade den förra mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vem är Kung Food? Nej men var det namnet bra eller? Jag gillade inte ditt nick förut. Men "Mr.Magic", ojojoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vem är Kung Food? Nej men var det namnet bra eller? Nej, nu känner man ju inte igen dig! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Om det var du med "Led Zep" siggen måste jag säga att jag gillade den förra mer Menar du att jag borde ha Led Zeppelin siggen? Kanske, jag gjorde den inte... Och så lyssnar jag inte på Led Zeppelin så mycket längre så jag tycker det är lite onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Signatur- och avatarbyte. Stämning! Samma personer - andra bilder...omväxling förnöjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Signatur- och avatarbyte. Stämning! Samma personer - andra bilder...omväxling förnöjer. Den förra avataren var sötare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Den förra avataren var sötare... Mjao, men det är ändå roligt med variation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vem är Kung Food? Nej men var det namnet bra eller? Kanske inte det bästa men det var jo lite småroligt... Men om du gillar Mr.Magic så är det klart att du ska ha det... man ska ju inte gå runt i ett namn och störa sig på det bara för att andra gilla det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 KUNG FOOD! VAR ÄR DU?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Min e totaltcool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Min e totaltcool Jao det är den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jao det är den ! Das hemul har gjort den... ja suger på att göra bilder å crap. haha jag använder bara paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts