eXotic Skrivet 29 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2015 Sent omsider, 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2015 firar vi till slut juletider. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2016 Jag saknar signaturer Det blev aldrig att jag bytte sedan 2008 och nu är det väl nästan helgerån att byta, men det skulle piffa upp det här stället om folk kunde ha lite mer än sitt användarnamn och en cirkel som mest innehåller en croppad fyrkantsbild. Jag minns med glädje hur personligt det blev med allas egna alster efter ett inlägg. Det vore roligt om det kunde komma tillbaka. @Hultenius? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2016 Men håll inte på och byta avatarer. Blir förvirrad och ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2016 Men håll inte på och byta avatarer. Blir förvirrad och ledsen. Lulz. Det där har jag för mig att jag debatterade omkring 2005 också Jag har haft min sedan 2008 och har tänkt byta många gånger, men nu är det väl snudd på omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2016 Lulz. Det där har jag för mig att jag debatterade omkring 2005 också Jag har haft min sedan 2008 och har tänkt byta många gånger, men nu är det väl snudd på omöjligt. Haha. Var inte helt seriös men blir ändå förvirrad när någon byter avatar med tanke på att de flest haft sina avatarer i massor av år. Jag bytte också till min avatar 2008 i samband med att jag bytte namn. Håller också med ditt tidigare inlägg att signaturer hade varit kul igen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2016 Alltid i rörelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2020 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2020 Jag blev nostalgisk! Måste vara sex-sju år sedan giraffen visade sig! 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 augusti, 2020 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2020 en timme sedan, Kebab skrev: Jag blev nostalgisk! Måste vara sex-sju år sedan giraffen visade sig! Det är nästan så att jag får lust att plocka fram den gamla jukeboxen igen! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2020 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2020 32 minuter sedan, Misterwhoopee skrev: Det är nästan så att jag får lust att plocka fram den gamla jukeboxen igen! Do it! Jag tror jag vet vilken du menar, men inte helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 augusti, 2020 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2020 22 minuter sedan, Kebab skrev: Do it! Jag tror jag vet vilken du menar, men inte helt säker. Bilden var något för avlång för att få plats i detta format, kvadratiska avatarer, those were the days... Men det blev rätt bra ändå! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2020 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2020 1 timme sedan, Misterwhoopee skrev: Bilden var något för avlång för att få plats i detta format, kvadratiska avatarer, those were the days... Men det blev rätt bra ändå! Jahaaa den! Fantastiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 augusti, 2020 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2020 08/16/2020 at 14:55, Kebab skrev: Jag blev nostalgisk! Måste vara sex-sju år sedan giraffen visade sig! Wat, vad har du annars haft i sju år? Jag minns bara giraffen 😛 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 augusti, 2020 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2020 (redigerad) Fint att se lite old-school avatarer. Om jag hade kört en liknande hade det väl blivit på gamle Benito, vilket inte hade varit uppskattat. Bytte nu till en som passar mitt sinnestillstånd för närvarande och troligtvis för "all" framtid. Peace and Love! ❤️ --- Tillägg: Är det inte dags att ni skojfriska grabbar kör Avatarbytardagen när den väl infaller igen? Jag är ju inte fett trad längre, men vissa traditioner är värda att bevara ändå! Redigerad 19 augusti, 2020 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2020 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2020 2020-08-18 at 17:57, Henkibojj skrev: Wat, vad har du annars haft i sju år? Jag minns bara giraffen 😛 Hmmm, jag tror jag ser svaret längre upp på den här sidan! I december 2015 bytte jag och Simpa till vinter-avatar+signatur och när signaturerna försvann därefter glömde vi båda bort att byta avatar. Så fem år med denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2020 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2020 2020-08-24 at 17:43, Kebab skrev: Hmmm, jag tror jag ser svaret längre upp på den här sidan! I december 2015 bytte jag och Simpa till vinter-avatar+signatur och när signaturerna försvann därefter glömde vi båda bort att byta avatar. Så fem år med denna: Just det. Som Henkibojj var den för mig som bortblåst med vinden sekunden du bytte tillbaka till Giraffen. It's like it never left! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts