Green_Goblin Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Tycker också att texten är lite tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Är inte texten lite tråkig? Edit: Ajuste, tycker letterbox-kanter är mycket snyggare än ramen du har just nu. Vad är letterboxkanter? Jo, texten är väl lite tråkig men stilren. Hade bara Paint att tillgå, vad har ni för förslag på ändringar? Färg, font, storlek, position? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Vad är letterboxkanter? Jo, texten är väl lite tråkig men stilren. Hade bara Paint att tillgå, vad har ni för förslag på ändringar? Färg, font, storlek, position? När det är svart upptill och nedtill i bild. Används när widescreenfilmer visas på en yta som inte är widescreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 När det är svart upptill och nedtill i bild. Används när widescreenfilmer visas på en yta som inte är widescreen. http://farm6.staticflickr.com/5095/5493444349_847a77e003_z.jpg Jo, det begreppet kände jag till men jag har aldrig sett någon ha sånt i sin signatur, och jag kan inte tänka mig att det skulle vara snyggare. Utan ram eller med tomhet innan svart ram är väl standard nuförtiden. Förresten är den redan maxad på höjden, så letterbox skulle inte vara optimalt. Vad har ni för textförslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Vad har ni för textförslag? Comic Sans 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Gör ett försök, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Gör ett försök, lol. Inte illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Jo, det begreppet kände jag till men jag har aldrig sett någon ha sånt i sin signatur, och jag kan inte tänka mig att det skulle vara snyggare. Utan ram eller med tomhet innan svart ram är väl standard nuförtiden. Förresten är den redan maxad på höjden, så letterbox skulle inte vara optimalt. Vad har ni för textförslag? Jag menar givetvis bara några pixlar. Jag hade en signatur med sådan ram förut har jag för mig. Mycket stiligt tycker jag. Man behöver inte maxa opaciteten heller om man inte vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 fuck it 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 http://gifsound.com/?gif=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FUQOQvyo.png&sound=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DioE_O7Lm0I4&start=0 Tack Eudoros! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2013 Fick ett återfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2013 Snön ligger vit på taken... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2013 ... Undrar om RavenE är vaken? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2014 Nytt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2014 Ny avatar som förmodligen lär stanna ett tag. Kanske ska sätta en ram på den, får se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2014 #drifta #hänga #sladda #topgearäger 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2014 (redigerad) Märkte nyss att min signaturbild inte fungerar. Det får man åtgärda. edit: Sådär. Alldeles utmärkt. edit2: Fixade en avatar också. Alldeles utmärkt. Redigerad 24 september, 2014 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2014 Snön lyser röd bakom knuten, 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2014 äntligen e tomten skjuten !! XD XD 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2015 TMOE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts