eXotic Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Fick bli lite nytt! Requestar även en sida som stödjer image rotate!!!! http://azupload.com/ Men den verkar vara nere för tillfället, och jag har för mig att sidan är sänkt ganska ofta. (Undrar om den inte till och med varit nere sedan Henkibojj blev tvungen att byta uploadtjänst för att hans signatur inte fungerade? I sådana fall kan du kanske kyssa den sidan farväl.) Annars är det rätt ont om just sådana sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 Fick bli lite nytt! Requestar även en sida som stödjer image rotate!!!! http://www.google.se/search?ix=hcb&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=forum+signature+rotator Take your pick. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 http://www.google.se/search?ix=hcb&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=forum+signature+rotator Take your pick. Thank you! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 http://www.google.se/search?ix=hcb&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=forum+signature+rotator Take your pick. Aha, tji fick jag för att jag googlade på "image rotator" och "image rotator BBcode". Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Såja. Nu har jag bytt till en annan gamling. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2012 Ny Waits! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2012 Det går ju fan knappt att hitta den här tråden efter namnbytet! Nåväl, nu är sommaren äntligen här och det är dags att schteka på stranden! Tack Eudoros! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2012 (redigerad) Nåväl, nu är sommaren äntligen här och det är dags att schteka på stranden! Hey, jag gick faktiskt efter norrlandsklockan! Glad första juli på dig. :yes: Edit: I rena farten så gjorde jag en ny avatar till mig själv med. Redigerad 19 augusti, 2012 av Eudoros 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Han är tillbaka! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Han är tillbaka! Perfekt, nu kan man återigen föreställa sig att Mark sitter och är jätteglad framför forumet åt allt han läser. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 Nytt. Hehehehe. Det ska man väl skriva här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2012 Kebabs signatur är den första jag adblockat på ett par år tror jag. Grattis. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2012 Kebabs signatur är den första jag adblockat på ett par år tror jag. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2012 (redigerad) http://i.imgur.com/IZPcV.gif Just did! Redigerad 13 oktober, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2012 (redigerad) Pff, varför blockera när man kan byta? Redigerad 13 oktober, 2012 av Adrian G 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2012 Pff, varför blockera när man kan byta? Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2012 (redigerad) Hur gör man det? Jag kodade ett litet script i Javascript. Det ska funka med alla bilder på GTASajten. Du kan ställa in det för att fungera med andra domäner också, ifall du skulle vilja. Det enda som behövs är ett tillägg som kan läsa användarscript till din webbläsare. Greasemonkey till Firefox Tampermonkey till Chrome. Sedan navigerar du dig till scriptet, scriptpluginet bör hoppa igång automatiskt och du behöver bara trycka på installera. :-) Scriptet Och ifall det är så att ingen litar på mig () så går det att bra att titta på källkoden med Grease/tampermonkey. edit: bör nämnas att jag inte använt Tampermonkey, så eventuella chromeanvändare får gärna säga till om något går snett. Redigerad 14 oktober, 2012 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2012 Surfar nästan bara sajten på mobilen nu för tiden, och där syns ju profilbilden istället för avataren. Därför får en kär gammal vän även stiga upp på avatar-platsen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 Rude boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts