Boomer Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 eftersom det snöar här, så var det väl dags att julifiera piloten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 2D fick en tomteluva och en fin stjärna av Eudoros och kan äntligen känna sig som en i gänget. Alla hyllningar går till Eudoros! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2011 Jag tog bort min signatur. Den var i vägen, och det var någonting om en länk till signaturen i signaturen som jag hade fått lite klagomål på för ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 äldsta jag fann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 (redigerad) Jag har bytt avatar, blev lite trött på den tidigare. Har istället gått tillbaka till mitt gamla "tema". Tillfälligt julifierad med en ditmålad mössa! Redigerad 11 december, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2011 Har nu en otroligt tjusig avatar. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Måste ha lite GTA 5. Väldigt simpelt set. Mer behövs inte. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 (redigerad) Nu när snön äntligen har kommit ska jag ut och sladda! All credd till Eudoros. Signaturen är en hyllning till en av de bästa Lunarstormsidorna jag någonsin sett! Redigerad 12 januari, 2012 av Kebab 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 Minns fasen inte vad jag hade för signatur innan julen. Mitt minee är sämre än vad det en gång varit, sådant här hade jag haft järnkoll på förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 Minns fasen inte vad jag hade för signatur innan julen. Mitt minee är sämre än vad det en gång varit, sådant här hade jag haft järnkoll på förr. eXotic med typ blå text? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 eXotic med typ blå text? o.O Det stämmer, fast den var ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 Det stämmer, fast den var ful. Ja. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 (redigerad) Ja. Precis, därför orkar jag inte ta tillbaka den. Alla andra signaturer ligger på den externa hårddisken som inte fungerar, och någon ny orkar jag inte göra just nu. Så det får vara som det är. Edit: Fast jag inser att min avatar är mindre än den förra. Kebab! Redigerad 15 januari, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 Precis, därför orkar jag inte ta tillbaka den. Alla andra signaturer ligger på den externa hårddisken som inte fungerar, och någon ny orkar jag inte göra just nu. Så det får vara som det är. Edit: Fast jag inser att min avatar är mindre än den förra. Kebab! Denna också ifall du fortfarande vill ha den. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 Denna också ifall du fortfarande vill ha den. Sweet, tack! Fast signaturen vill jag som sagt inte ha tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2012 Maimstream, vad är historian bakom mitt citat i din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2012 Snygg, eller hur 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2012 Maimstream, vad är historian bakom mitt citat i din signatur? Tryck på så ska du få smaka på kontext! Snygg, eller hur Wow, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 17 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2012 Hehe, tackar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 (redigerad) Fick bli lite nytt! Requestar även en sida som stödjer image rotate!!!! Redigerad 27 januari, 2012 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts