Renard Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Väljer att hylla en underground hjälte inom metal med min nya avatar. Chuck Schuldiner. Mannen bakom Death, pionjärer inom death metal. Chuck var enligt många ett musikaliskt geni. Han spelar både bas, lead gitarr, background gitarr och sjunger på bandets första skiva. Chuck Schuldiner dog i cancer 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Väljer att hylla en underground hjälte inom metal med min nya avatar. Chuck Schuldiner. Mannen bakom Death, pionjärer inom death metal. Chuck var enligt många ett musikaliskt geni. Han spelar både bas, lead gitarr, background gitarr och sjunger på bandets första skiva. Chuck Schuldiner dog i cancer 2001. Ser fortfarande han arga killen i American Psycho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Ser fortfarande han arga killen i American Psycho. Uppdatera en sida som Renards avatar finns med på så ska du se att det händer grejer. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Tyckte signaturer kändes ute. Var trött på avataren. Alltså, det är ju avatarer som är ute och har varit i många år! (bara jag som insett detta???!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Alltså, det är ju avatarer som är ute och har varit i många år! (bara jag som insett detta???!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 ALLT är inne fortfarande. Jag bestämmer det. Jag saknar tiden när signaturerna nästan var viktigare än inläggen. Scrollade tillbaka lite i tråden och såg hur jag spammade järnet. Det var roligt med alla "signaturföretag" och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2011 WAAAAGHHHH. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2011 (redigerad) Alltså, det är ju avatarer som är ute och har varit i många år! (bara jag som insett detta???!!!) Redigerad 13 juni, 2011 av Flaskan 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 För att fira att Breaking Bad äntligen snart drar igång har jag slängt in käre Walt i signaturen. Den blev ganska flummig, men den var rolig att göra. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 För att fira att Breaking Bad äntligen snart drar igång har jag slängt in käre Walt i signaturen. Den blev ganska flummig, men den var rolig att göra. FET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 För att fira att Breaking Bad äntligen snart drar igång har jag slängt in käre Walt i signaturen. Den blev ganska flummig, men den var rolig att göra. Härlig! Känns väldigt 2007-2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 (redigerad) dave allen! http://www.youtube.com/watch?v=MS5P6GcUC4s Redigerad 19 juni, 2011 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 För att fira att Breaking Bad äntligen snart drar igång har jag slängt in käre Walt i signaturen. Den blev ganska flummig, men den var rolig att göra. Gillar den skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Tack så mycket, allesammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Någon som kan göra min sköna avatar transparent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Någon som kan göra min sköna avatar transparent? http://upl.gizgiz.nu/files/penisargotttyckerlajnux.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 http://upl.gizgiz.nu/files/penisargotttyckerlajnux.png Jag gillar inte alls snoppar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 (redigerad) <- RJD2 Redigerad 9 juli, 2011 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 I don't always change my avatar, but when I do.. I do it Minecraft. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts