okka Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Jag tror alltid att Mordos, Mark och Kicken är samma person. Det har inte med avatarer och signaturer att göra, jag visste bara inte var annars jag skulle skriva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Hyllning till återlanseringen av TOY. Inte för att jag växt upp med TOY, men retro är bra skit! Whaat? Ska toy komma tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Whaat? Ska toy komma tillbaka? Det har redan kommit tillbaka. Jag köpte en påse förra veckan faktiskt. Tyvärr tyckte jag inte den var särskilt speciell, pepparmintssmak var det och smakade precis som vilket tuggummi som helst. Jag tuggade aldrig de gamla TOY så jag har inget att jämföra med heller, men jag hoppas då på roligare smaker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 You like Huey Lewis & News? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 (redigerad) You like Huey Lewis & News? Nja, jag tyckte avataren var lite sådär. Är den inte lite ihoptryckt eller känns det bara så eftersom den är så pass låg? Den kanske gör sig säkert bättre i större storlek. Redigerad 30 mars, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Nja, jag tyckte avataren var lite sådär. Är den inte lite ihoptryckt eller känns det bara så eftersom den är så pass låg? Den kanske gör sig säkert bättre i större storlek. Mjo, men gör jag om den till 100*100 förloras proportionerna och den blir konstig. Jag tycker att den funkar, men om någon barmhärtig samarit känner för att göra en bättre så är det helt ok med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Whaat? Ska toy komma tillbaka? Har dykt upp i de flesta butiker. Håll utkik bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Känner mig snällare nuförtiden. Kanske ska ha en snällare avatar än Bill med huvudvärk och cigarett. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Äh, vafan. Jag solade ju faktiskt idag. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Länkar en nystartad twitter i min signatur, helt plötsligt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 I REAWAKENED AS TIE-THULU, THE MOST WELL-DRESSED OF ALL ELDER GODS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Tycks? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 I am Jacks new avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 (redigerad) Jagger är häftig, tycker jag. ** Blah, det blev Nimoy istället. Redigerad 4 juni, 2011 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Helt plötsligt har jag den viktigaste avataren i hela mitt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Kändes som att det var dags för en lite mer munter avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2011 1. Eudoros har levererat! 2. Godfathers avatar är ganska fängslande. Det är lite som terapi att kolla på den om och om igen. :hmm: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 Tyckte signaturer kändes ute. Var trött på avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 1. Eudoros har levererat! 2. Godfathers avatar är ganska fängslande. Det är lite som terapi att kolla på den om och om igen. :hmm: Alltså.. Den är ju cool, men man kan ju egentligen inte plussa dig eftersom det är EuN som ska ha cred. Samtidigt känns det fel att plussa random inlägg han gjort What do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 (redigerad) Alltså.. Den är ju cool, men man kan ju egentligen inte plussa dig eftersom det är EuN som ska ha cred. Samtidigt känns det fel att plussa random inlägg han gjort What do? 1. Här är Kebabs avatar! 2. Godfathers avatar är ganska fängslande. Det är lite som terapi att kolla på den om och om igen. :hmm: Redigerad 5 juni, 2011 av Eudoros 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts