Renard Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 NYYAHHHHH! Lookin' sharp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Waddayasay? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Waddayasay? Hahaha! Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2011 Done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 Done. Neje! Snoppen var ju rolig jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Nu är det inte vinter längre! Fram med gubbkeps och videung. All cred till Eudoros. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Hyllning till återlanseringen av TOY. Inte för att jag växt upp med TOY, men retro är bra skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Jag är osäker på signaturen men avataren får stanna. ... tror jag 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Jag är osäker på signaturen men avataren får stanna. ... tror jag Ingen finess, inget ingenting. Väldigt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Jo. Jag kände det samma. Men jag har bara paint. Men jag har bara ingen inspiration. Men jag vill ha en avatar och signatur om jag ska hänga kvar här. Men jag kan inte göra något med Mark Rothko i paint. Men jag vet inte vad som är snyggt nu för tiden. Men jag håller med, jag behövde bara få veta det av någon annan. Skiten ryker. Jag loggar ut nu och kommer inte tillbaka förrän jag har åtminstone en bra avatar. Men vi ses väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Jo. Jag kände det samma. Men jag har bara paint. Men jag har bara ingen inspiration. Men jag vill ha en avatar och signatur om jag ska hänga kvar här. Men jag kan inte göra något med Mark Rothko i paint. Men jag vet inte vad som är snyggt nu för tiden. Men jag håller med, jag behövde bara få veta det av någon annan. Skiten ryker. Jag loggar ut nu och kommer inte tillbaka förrän jag har åtminstone en bra avatar. Men vi ses väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 bild bild Avatar 1 . Lätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Varför förväxlar jag alltid Tweak med Saleen trots att de har olika avatarer? Har ni haft liknande avatarer samtidigt förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Varför förväxlar jag alltid Tweak med Saleen trots att de har olika avatarer? Har ni haft liknande avatarer samtidigt förut? Ett tag hade Saleen en rödaktig avatar om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Mordos ritade ett porträtt av mig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Mordos ritade ett porträtt av mig. Nooooooooooooooo, Christian Bale! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 (redigerad) Nooooooooooooooo, Christian Bale! Tänkte att han ska få komma tillbaka då snön försvinner och då någon vill göra Herr Bale lite mer somrig! Redigerad 22 mars, 2011 av Mark 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 och då någon vill göra Herr Bale lite mer somrig! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Sparar dirr, haha! Kan dock dröja innan jag tar den till bruk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Ny avatar och både ny bild och nytt citat i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts