Blorkum Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Efter 8 år: aikjonas12 is no more. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Efter 8 år: aikjonas12 is no more. Hädare! På gtasajten biter man i det sura äpplet och har kvar sitt gamla nick, så är det bara. Men jag är schysst idag och ger dig en chans till. Logga in på aikjonas12 igen. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Hädare! På gtasajten biter man i det sura äpplet och har kvar sitt gamla nick, så är det bara. Men jag är schysst idag och ger dig en chans till. Logga in på aikjonas12 igen. ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blorkum Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 (redigerad) Nothin' Redigerad 20 februari, 2011 av Blorkum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Hädare! På gtasajten biter man i det sura äpplet och har kvar sitt gamla nick, så är det bara. Men jag är schysst idag och ger dig en chans till. Logga in på aikjonas12 igen. Ni har ju normala namn. Jag har gjort nåt dumt tror jag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Hädare! På gtasajten biter man i det sura äpplet och har kvar sitt gamla nick, så är det bara. Men jag är schysst idag och ger dig en chans till. Logga in på aikjonas12 igen. Sant, under inga omständigheter får man byta nickname bara för att man tycker ens nuvarande är fult/dåligt/pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Sant, under inga omständigheter får man byta nickname bara för att man tycker ens nuvarande är fult/dåligt/pinsamt. Ohh, I get it! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Om jag har kvar MITT tycker jag alla andra borde ha kvar sitt också. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Jag håller med. Om alla ska springa omkring och byta namn hela tiden blir det bara kaoz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Ni har ju normala namn. C0C0"]Jag har gjort nåt dumt tror jag. Hehe, drev ju bara. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Sant, under inga omständigheter får man byta nickname bara för att man tycker ens nuvarande är fult/dåligt/pinsamt. Jag är med dig på den! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Efter 8 år: aikjonas12 is no more. Sant, under inga omständigheter får man byta nickname bara för att man tycker ens nuvarande är fult/dåligt/pinsamt. Jag är med dig på den!Kukar! Fast aikjonas12 får lite creds ändå för sina mad MC-skillz som han bevisade med sitt rim. Vad ska jag byta till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Jag är med dig på den! +1 X_Simpa_X, Qouad och Gunde5, eller hur var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Fuck yeah - Bill Murray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Fuck yeah - Bill Murray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Fuck yeah - Bill Murray Grym avatar faktiskt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2011 Var dags att byta nu, kändes det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 Otroligt homo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 NYYAHHHHH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts