Boomer Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Favorit i repris. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Favorit i repris. Letade faktiskt efter den till årets avatardelardag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Teratologen. I egen hög person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 (redigerad) Nytt! Edit: Hmm, min avatar vägrar byta! Ze fuck? Edit2: nu så =) Redigerad 21 januari, 2011 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 Nytt! Edit: Hmm, min avatar vägrar byta! Ze fuck? Edit2: nu så =) Avataren har sämre kvalité än signaturen, förminskade du den möjligtvis i Paint? Fast jag gillar den verkligen! 5/5 toasts på avataren och 2/5 på signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 Avataren har sämre kvalité än signaturen, förminskade du den möjligtvis i Paint? Nope det gjorde jag inte, jag har haft problem med alla avatars jag har lagt upp här att dom har blivit dålig kvalité. Ska fixa till det där lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 Du borde bara "SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS" i signaturen. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Tillbaka med vanliga Magic Man 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Är på tiden att bill får pryda mitt avatargalleri. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 hepp, nudå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Fett jäkla bra Tack till Adrian G! Jag ska komplettera med ett antal närbilder från duellscenen på förra sidan, vi får se när det blir 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Nu återgår vi till ett tema. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Ny quote. Ska försöka hålla mig till att byta en gång i veckan eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 hurpadurpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 hurpadurpa Var är vår vita tiger 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 hurpadurpa Var är vår vita tiger We want tiger! We want tiger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 GUYS - det är en vit leopard. Ni får fan vara nöjda med det! shame on you 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Tigern är sötare. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 GUYS - det är en vit leopard. Ni får fan vara nöjda med det! shame on you Tigern är coolare men det där är ett framsteg. Bra jobbat. --- Listen up ladies, någon som kommer ihåg adressen till den där roterande-text-sidan? Tack, vänligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Mr Bale goes "xD" 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts