GiZmo Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Om man klickar "citera flera" (som jag gjorde nu, fast bara på en person) och sen går in i rätt tråd och frågar då? Fick ingen notice för din post :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Kul och annorlunda! Finns det någon historia bakom bilden? Nej, faktiskt inte. Den vart bara väldigt random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Fick ingen notice för din post :< Jag fick nu, men länkades till mitt inlägg. Inte ditt inlägg som citerade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Nytt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Nytt. Super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Nytt är nytt. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Nytt är nytt. Nytt är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Nytt är nytt. Sjuuuuukt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 (redigerad) Nytt, yao. Om någon kan göra det snyggare skulle det uppskattas. Redigerad 30 december, 2010 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Fuck yeah, fyrverkerier ;> 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Christmas is over. Uncle Fester is not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Christmas is over. Uncle Fester is not. AFAIK SÅ ÄR DET INTE TJUGONDAG KNUT ÄN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 AFAIK SÅ ÄR DET INTE TJUGONDAG KNUT ÄN Haha, okej. All julstämning är över.* *Vi låtsas att den fanns där från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Jag blev trött på Daft Punk rätt fort. Dean får duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Den är najs, men jag gillar björnen bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Ehm... Nu har något konstigt hänt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Men vafan, DET HÄR ÄR JAG INTE MED PÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Skitrolig! Lite lätt NSFW också, får se till att blocka bilden på min skoldator så folk inte börjar tro saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Okej, har nu faktiskt tänkt göra nåt åt min signatur som i allmänhet antingen alltid är samma (imagerotators till trots) eller jäkligt hafsigt gjorda. Jag hade tänkt mig ett Eastwood-tema. Som avatar tänkte jag mig en gif av denna ytterst korta scen, där han 90% av gif-tiden bara ska titta, och sen ska han de sista 10% (eller så) tugga bak sin cigarr. Det ska alltså inte bli nån Jacker-signatur... Försöker hitta YT-konverterare för detta men det verkar vara lite knepigt. -- Som signatur tänkte jag ha en imagerotator, jag diggar sånt. Motiven ska i första hand vara riktiga närbilder av den Gode, den Onde och den Fule - det finns gott om dem i den sista duellscenen, till exempel. SPOILER FÖR FILMEN, SE ENDAST OM DU REDAN SETT FILMEN. http://www.youtube.com/watch?v=luE6UDglb6Q -- Om jag väljer bilder, finns det nån som är villig att göra dem till hyfsade signaturer då? Risken är annars att det antingen inte blir av, eller att det blir mina sedvanliga 1px-svart-ram-historier. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts