Djingis Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Kan inget o få att fungera med min avatar. Antingen blir det för smått eller rent av bara fult Någon vänlig själ som kan göra en avatar åt mig med Johnny Knoxville i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Varför blev min signatur så utdragen? Förminskade du den med Constrain Proportions ikryssat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Förminskade du den med Constrain Proportions ikryssat? Nepp. Det gick inte, då fick den samma höjd som bredd och tvärtom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Släng upp orginalbilden så kan jag ge mig på den då jag kommit hem. :erv: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (redigerad) Släng upp orginalbilden så kan jag ge mig på den då jag kommit hem. :erv: Gör gärna någonting roligare med den än det jag har nu, om du orkar och vill. Vore snällt. Puss på låret! Redigerad 27 september, 2010 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Gör gärna någonting roligare med den än det jag har nu, om du orkar och vill. Vore snällt. Puss på låret! Den blev inte utdragen, utan ihoptryckt. Man kan inte bara pressa ihop en bild helt oproportionerligt på det där sättet som du gjort, då blir bilden sådär. Antingen så får du förminska den proportionerligt (kvadratiskt) eller så får du beskära den till den rektangulära formen som du verkar vilja ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Gör gärna någonting roligare med den än det jag har nu, om du orkar och vill. Vore snällt. Puss på låret! Gränsen är fortfarande 500x200 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Gränsen är fortfarande 500x200 va? 150, har jag för mig.. :hm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (redigerad) 150, har jag för mig.. :hm: Ojdå. Var det så innan också? edit: my best shot Redigerad 27 september, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Ojdå. Var det så innan också? edit: my best shot Tack! Puss på låret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Ojdå. Var det så innan också? Tror det ändrades när vi uppdaterade forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Ska det vara The Darkness så ska det fan vara The Darkness! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Har denna på ett annat forum, riktigt läcker måste jag säga Tänkte att den skulle passa här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Nytt skit. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Äh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Äh. https://static.flashback.info/img/smilies2/thumbsup.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 https://static.flashback.info/img/smilies2/thumbsup.gif Kommer ihåg att min första signatur var från P-C själv och du hade plockat ihop en Kalle & Hobbe-bild. Good times. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 Ny avatar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 (redigerad) Ny avatar. Jag tycker att det finns vissa likheter i ansiktsformen mellan dig och björnen! Inte negativt menat ;D Redigerad 30 oktober, 2010 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Nytt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts