Lajnux Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Nytt! Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Vart? Avataren, dawg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Avataren, dawg. Oh, du har gjort den större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Oh, du har gjort den större. Men nej! Det är en annan avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Men nej! Det är en annan avatar. Jo jag vet, skojade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Jo jag vet, skojade bara. </3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Jag lirar på ett snyggt objekt i min avatar tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Vart? Noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Nu får man ju ha stora fina avatarer så jag passar på och uppdaterar mig lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Jag vill ha en ny signatur och avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 Blir du glad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Vad är grejen med citatet i din signatur, Kebab? Vilket var sammanhanget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Vad är grejen med citatet i din signatur, Kebab? Vilket var sammanhanget? http://www.gtasajten.com/bild-paa-dig-sjaelv-16507/page__st__8300__p__744038#entry744038 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 http://www.gtasajten.com/bild-paa-dig-sjaelv-16507/page__st__8300__p__744038#entry744038 Haha! Jag minns det där, gillade jargongen när alla var lite yngre och dummare. Typ okka några inlägg ner: MORR. Understå dig inte att förlämpa Moroni_Family. Han är bara den trögaste här på forumet någonsin och en misshandlare av det svenska språket; en jubelidiot, ett tafatt pucko som borde bli bortkastad härifrån för evigt. Han förtjänar inte din rulltårta. Och snälla Pico, gå in på MSN din jäkla hatthylla. Och rensa din PM-box. Och klipp dig. Skaffa en hund, när du ändå är igång. Eller kanske lägga till lite kanel i den där rulltårtan...*slickar mig runt munnen med en frågande min; "är kanel verkligen vad som behövs?"* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Walla 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 "Dansa, dansa era jävla svin i takt till alla framgångar i mitt liv" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 (redigerad) Walla Jag gillade dinosauriera mycket mer! T-rex, liksom?! Kör på MGMTs trippiga Congratulations cover. Edit: Åhh, vad avundsjuk jag är på Spam Snutens avatar! Så snygg. Redigerad 25 september, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Varför blev min signatur så utdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts