Flaskan Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Jag noterade även, efter ha kollat upp en post - min avatar har precis exakt samma vinkel och huvudvriding som Johnny Cash, i Flaskans signatur. SANNING! Funderar på ny signatur btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Logiken! Varifrån är din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Gah. Ge mig nåt nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Jag har förövrigt en ny signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Ny signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Saltkråkan Axel, saltkråkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Saltkråkan Axel, saltkråkan! Tack! (: Jag tror dock han hade någon annan vid tiden då min fråga ställdes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Den som väntar på något gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 ..väntar aldrig för länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Den som väntar på något gott....väntar aldrig för länge Jag förstår inte alls, men jag gillar't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Jag förstår inte alls, men jag gillar't! WoW, Marky och Mordos. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1165138 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 (redigerad) Äh, Wakka är ful. Guillou är kung and so is Spiderman. Redigerad 19 april, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Jonah är mer kung, fitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Någon som kan göra min avatar lite somrigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Ny avatar, samma snubbe, annan bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Nya citat i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Nya citat i signaturen Haha! Vilket avsnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Haha! Vilket avsnitt? Säsong7, avsnitt 3. Precis i början, citatet stämmer inte till punkt och pricka på vad Judith säger har jag märkt dock. Får jobba på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 (redigerad) Drar in en temporär signatur, bara för att coolness-nivån på den är rätt farlig. Redigerad 9 maj, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts