Renard Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Ja jag gjorde en lite större och annorlunda ram för att det inte skulle bli den trista vanliga 1pixen-ramen i svart... Här... Den du gjorde själv ser ut att vara lite mörkare och vara lite utsträckt... Tack för att du skapat så många bilder åt mig! Jag är verkligen tacksam! Om jag tröttnar på min egna hemmagjorda "The Warriors möter Ghostbusters" avatar så kan jag använda den du postade i ditt senaste inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Nu när Stylo är på väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Lite half-assed, men tyckte jag behövde uppdatera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Skulle det vara möjligt att göra en signatur/avatar på denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Skulle det vara möjligt att göra en signatur/avatar på denna? Självklart! ! Var kreativ! Klipp och klistra lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Mmmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Nu när Stylo är på väg. This. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Mmmm? Jodå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Nu när Stylo är på väg. Bra som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Nu när Stylo är på väg. Mmmm? This. Jodå. Lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Kände för att hylla sommaren lite, sen var det ju ändå dags att byta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 ? Hah, jag röstar på den översta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 ? Vilken som, sjukt schöna allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 !!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 ? Alla, med sån där imagerotator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Ny avatar. Eftersom jag blev besviken på Gorillaz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Ny avatar. Eftersom jag blev besviken på Gorillaz.Inte okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Hah, jag röstar på den översta. Ja, den är ju faktiskt mest P-Cesque. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Ny avatar. Eftersom jag blev besviken på Gorillaz. Jag noterade även, efter ha kollat upp en post - min avatar har precis exakt samma vinkel och huvudvriding som Johnny Cash, i Flaskans signatur. Inte okej. Din mamma e inte okej okej??? Jag byter direkt jag har hittat något bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts