P-C Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Bort med skiten, Mordos. Har stört mig på den där avataren mycket länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Mordos, det var många åsikter om din signatur och avatar. Men som alla vet så är min åsikt bäst och viktigast, så behåll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Börjar bli dags att byta avatar kanske, men jag är out of ideas.... någon som har något bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Börjar bli dags att byta avatar kanske, men jag är out of ideas.... någon som har något bra tips? He he he... Byta avatar... He he he. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 He he he... Byta avatar... He he he. Tänkte på att det lät/såg dumt ut när jag skrev men det eller.. äsch va fasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jag kanske missförstod hela grejen, men det var inte meningsuppbyggnaden herr xstreem skojade om utan att din avatar är från något ur Avatar? Ser ut som ett sådant kreatur i alla fall. Byt till Eguren ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Hit the road, Jack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jag kanske missförstod hela grejen, men det var inte meningsuppbyggnaden herr xstreem skojade om utan att din avatar är från något ur Avatar? Ser ut som ett sådant kreatur i alla fall. Byt till Eguren ;> Jojo, så långt var jag också med även om det kanske såg ut som att jag syftade på något helt annat . Eguren haha, Gnaget-ikonen, nja det vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jag kanske missförstod hela grejen, men det var inte meningsuppbyggnaden herr xstreem skojade om utan att din avatar är från något ur Avatar? Ser ut som ett sådant kreatur i alla fall. Byt till Eguren ;> En forskare på den ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Hahahaha ibland önskar man att man fortfarande var trög och bäng istället för bara trög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Hade lite tråkigt såhär på kvällskvisten, någonting att satsa på? Är den bättre än den nuvarande? Redigerad 4 mars, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Hade lite tråkigt såhär på kvällskvisten, någonting att satsa på? Är den bättre än den nuvarande? Du får gärna byta för min del, den är mycket lättare på ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Du får gärna byta för min del, den är mycket lättare på ögonen. Jag håller med! Den var snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Hmm, första gången jag skulle kopiera bildadressen så fick jag en bluescreen, det kan inte vara ett gott tecken. Men andra gången gick det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Vad är hexkoden för forumets bakgrund? Jag försökte i GIMP att använda "ta upp färg"-funktionen, men det failade, typ. Eller så var det imageshack som inte gillade kvaliteten osv, är photobucket bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 (redigerad) Vad är hexkoden för forumets bakgrund? Jag försökte i GIMP att använda "ta upp färg"-funktionen, men det failade, typ. Eller så var det imageshack som inte gillade kvaliteten osv, är photobucket bättre? #FFFFFF för forumet, #DFE6EF, alternativt #F5F9FD för inläggen. De varierar! Redigerad 5 mars, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Funderar på att beskära och ljusa upp den här lilla gubben och använda som avatar! Rätt eller fel? Redigerad 6 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Funderar på att beskära och ljusa upp den här lilla gubben och använda som avatar! Rätt eller fel? http://bitsofmyself.files.wordpress.com/20...2/stay-puft.jpg Jotack... Do it. While you're at it ta bort din fula Iron Maiden-signatur också... Redigerad 6 mars, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Jotack... While you're at it ta bort din fula Iron Maiden-signatur också... NEVEEEEEEER!!! http://www.dormibella.nl/forum/Smileys/dormibella/headbang.gif Tack för bilden btw EDIT: Det blev en liten ram runt den som jag inte trivdes med, så jag tog bort den Redigerad 6 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 NEVEEEEEEER!!! http://www.dormibella.nl/forum/Smileys/dormibella/headbang.gif Tack för bilden btw EDIT: Det blev en liten ram runt den som jag inte trivdes med, så jag tog bort den Ja jag gjorde en lite större och annorlunda ram för att det inte skulle bli den trista vanliga 1pixen-ramen i svart... Här... Den du gjorde själv ser ut att vara lite mörkare och vara lite utsträckt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts