Diezl Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Byta Signatur? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/DiezlFP.jpg Jobbigt format men jag kan inte fixa den i någon annan bra form... Edit: Hmm kanske kan förminska den lite. Redigerad 12 mars, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Byta Signatur? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/DiezlFP.jpg Jobbigt format men jag kan inte fixa den i någon annan bra form... Edit: Hmm kanske kan förminska den lite. Något speciellt syfte med bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Har bytt signatur. Det var ett jävla krångel med att få in den på silentwhisper men det gick till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Något speciellt syfte med bilden? Ehh... Ne inte mer än att den är jävligt snygg (inte jag som har gjort den ) Vadådå? Edit: Jag gör den mindre när jag orkar Redigerad 13 mars, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Gjorde om signaturen lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Gjorde om signaturen lite Bättre! MYCKET bättre! Bort med den gråa texten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Bättre! MYCKET bättre! Bort med den gråa texten! Tack :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tack :"> Men H:et på slutet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Min simpla då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ny avatar ! För er som inte ser eller vet så är det Daron , Gitarristen i System Of A Down ! Tacleberry : Hur går det med signen ? eller du skulle inte göra någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ny avatar ! För er som inte ser eller vet så är det Daron , Gitarristen i System Of A Down ! Tacleberry : Hur går det med signen ? eller du skulle inte göra någon ? Om jag ska göra en vill jag veta lite mer konkret hur du vill ha den. Lite svårt att göra något när allt jag fått veta är "rockigt" eller "maffia aktigt". Jag tänker inte göra en om du inte beskriver lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Om jag ska göra en vill jag veta lite mer konkret hur du vill ha den. Lite svårt att göra något när allt jag fått veta är "rockigt" eller "maffia aktigt". Jag tänker inte göra en om du inte beskriver lite mer. Kom på en ny. om du vill hade du ju kunnat göra en sign med en bild på System of a down. Så hade du ju kunnat skriva System Of A Down och sen Frenzy smått i något hörn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ny avatar ! För er som inte ser eller vet så är det Daron , Gitarristen i System Of A Down ! Hade du inte den förut? Funderar på att byta själv, men trialen på ps har gått ut! :'( Kan någon hjälpa mig hitta ett BRA program? Använder Photo Impact och photo master studio just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Hade du inte den förut? Jo det stämmer har haft den innan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Grenis gjorde en snygg signatur till mig för att jag började använda Mozilla firefox - som äger. här kommer den, tack grenis http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Xem_Sig_Grenis.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Grenis gjorde en snygg signatur till mig för att jag började använda Mozilla firefox - som äger. här kommer den, tack grenis http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Xem_Sig_Grenis.png Det här har frågats förr det vet jag, men hur får man sånna där prickar som du har bredvid namnet på vardera sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Satt och lekte med photo-paint! kommer nog inte att använda den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har ny, denna har jag gjort själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har ny, denna har jag gjort själv. Lite stor kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har ny, denna har jag gjort själv. För stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts