kicken Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Uppdaterade lite, du får berätta vilken som är närmst det du vill ha. Den sista! Den är nästintill perfekt, men man ser fortfarande lite utav kanterna (vänster kant och kanten där uppe) vilket är tråkigt. Om du kan på något sätt göra så att kanterna inte syns alls så blir det bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Den sista! Den är nästintill perfekt, men man ser fortfarande lite utav kanterna (vänster kant och kanten där uppe) vilket är tråkigt. Om du kan på något sätt göra så att kanterna inte syns alls så blir det bäst! http://pici.se/pictures/odtPkASFb.pnghttp://pici.se/pictures/JorJrXxPO.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 (redigerad) Tack Boomer! Du är bäst! Här får du en kaka: ** Tyvärr stal kakmonstret din kaka, men du ska ändå ha alla tack! Redigerad 28 december, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Tack Boomer! Du är bäst! Här får du en kaka: ** Tyvärr stal kakmonstret din kaka, men du ska ändå ha alla tack! http://www.youtube.com/watch?v=XcDrtL3xowY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Njae, jag.. Äsch, tror den här filmen talar för sig själv. http://www.youtube.com/watch?v=7H-D4FlwcUI (ser lite lattjo ut där dock, det är inte riktigt så jag gör den. ) Ah! Stampa med Leroy! Jag och en polare kör några av de där på dansgolvet ibland. Jag hade förresten helt glömt bort hoppa hopprep! Ska lätt köra den på nyårsafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Ah! Stampa med Leroy! Jag och en polare kör några av de där på dansgolvet ibland. Jag hade förresten helt glömt bort hoppa hopprep! Ska lätt köra den på nyårsafton! Vaart ska du va på nyår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Vaart ska du va på nyår? Inte för att jag vet vad det spelar för roll. Men jag ska vara med mina kompisar. Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Jag har väldigt svårt att hålla fast vid en signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Jag har väldigt svårt att hålla fast vid en signatur. Det är överflödigt med signatur, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Snygg signatur SilentViper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Lekte lite. Inte speciellt personlig, men jag bryr mig inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Lekte lite. Inte speciellt personlig, men jag bryr mig inte så mycket. Rätt stilrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Rätt stilrent! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Snygg signatur SilentViper! Tycker bättre om hans avatar, höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Finurlade in en liten signatur också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 + = yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 + = yay. Världens bästa spel, period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 (redigerad) Vilken av dessa? Eller nuvarande? Redigerad 15 januari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Världens bästa spel, period. Vilket spel? Vilken av dessa? Eller nuvarande? Jag tyckte tvåan var rätt schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Vilket spel? Jag tyckte tvåan var rätt schysst! http://www.fz.se/artiklar/20050222/knights...-the-sith-lords KotOR 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts