AngryAxel Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 (redigerad) Lite pixelartjunks isf. Skulle inte vilja byta i första hand och pixelart är jag inte speciellt bra på. Axel? Sorry dude, kan inte åta mig det ): edit: ...fan vad jag ska hogga förstasidor, då. Redigerad 6 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 (redigerad) Juligt. Tack till Boomer! Redigerad 6 december, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Jag har ju på de sista åren blivit åtminstone okej på photoshop, så jag skulle kunna fixa ett jul-kit själv, men nu frågar jag er. Skulle någon kunna tänka sig slå en jul-förtrollning över mitt nuvarande kitt. Jag kommer inte på hur jag kan göra det speciellt juligt och... well. Den enda idén jag får kan jag inte utföra själv. Jultomteluva på huvudpersonen i signaturen (han man spelar som, han i svart), som faller sig bakom och längs med Elvis-imitatörerna som följer honom. Och så kanske någon liten röd overlay-stil på marken? Lite pixelartjunks isf. Skulle inte vilja byta i första hand och pixelart är jag inte speciellt bra på. Axel? Inte precis vad du ville ha, men här har han en tomteluva i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 (redigerad) Inte precis vad du ville ha, men här har han en tomteluva i alla fall. Amen vafan. Fiinfint. Kan själv göra marken lite juligare. Lägga på någon röd vintagegrejs. Det blir fint! Edit: Det får duga va? Hmm. För tillfället iaf. Redigerad 6 december, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 'Zup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Jag hade väl kunnat vara lite juligare men detta får duga . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Bara jag som måste manuellt uppdatera för att se nya avaterer på varenda sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Bara jag som måste manuellt uppdatera för att se nya avaterer på varenda sida? Jag behövde också göra det, fast det gällde bara Tweaks avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 (redigerad) Fixade tillbaka en gammal goding, som förhoppningsvis är lite juligare än den andra iaf. Jag menar, han är ju röd Edit: Det känns som att den är väldigt.. liten. Så mycket död space runt om den Redigerad 6 december, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Jag behövde också göra det, fast det gällde bara Tweaks avatar Måste uppdatera hela tiden för att se min egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Amen vafan. Fiinfint. Kan själv göra marken lite juligare. Lägga på någon röd vintagegrejs. Det blir fint! Edit: Det får duga va? Hmm. För tillfället iaf. Fint blev det. Äkta julkänsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Jehupp. Sommarsnigeln lämnar plats åt julsnigeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Någon som kan fixa en jultomtemössa eller liknande till min lilla gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Mina juliga poliser är tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Mina juliga poliser är tillbaka Kan inte se dem Testade "Reload Image". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Mina juliga poliser är tillbaka Kan inte heller se dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Jag vill ha en ny signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Är det bara jag eller kan man inte se min signatur längre!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Är det bara jag eller kan man inte se min signatur längre!? Jag kan se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Är det bara jag eller kan man inte se min signatur längre!? Can't see shit captain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts