AngryAxel Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 (redigerad) Ta Boomers nedanför. Jag förminskade bara, han la på skärpa också! *edit* fuck you Åh, tråkigt förstasidesinlägg. Bidrar således med min egna version. Den är bilddagbokenanpassad - dvs. den har HDR (typ), är svartvit med en kulör detalj, och näsan täckt av en svart cirkel. Redigerad 29 november, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Winner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 (redigerad) 80x80 =) Ta Boomers nedanför. Jag förminskade bara, han la på skärpa också! Okej! *edit* fuck you Tackar! Redigerad 29 november, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Juligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Juligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Juligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Tuffingar firar också Jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Ny, med jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 (redigerad) Blev ju tvungen att uppdatera min litegrann så man inte verkar allt för anti jul! Nuså! Redigerad 6 december, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Cornelis gillar också julen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Tuffingar firar också Jul! Att vi gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Tjalle med, gör kanske en vettigare sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Det var svårt att få till det riktigt bra så jag drog ned luvan istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Åt det juliga hållet iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Åt det juliga hållet iallafall. För att.. det är snö på bilden....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 För att.. det är snö på bilden....? That is correct. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 (redigerad) Åt det juliga hållet iallafall. Eller kanske... hjuliga? *Hay-oooo!* Såja, börjar komma in i julrim-läge. Nu börjar det bli jul. Redigerad 6 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Eller kanske... hjuliga? *Hay-oooo!* Såja, börjar komma in i julrim-läge. Nu börjar det bli jul. Ahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 För att.. det är snö på bilden....? Julrusning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Jag har ju på de sista åren blivit åtminstone okej på photoshop, så jag skulle kunna fixa ett jul-kit själv, men nu frågar jag er. Skulle någon kunna tänka sig slå en jul-förtrollning över mitt nuvarande kitt. Jag kommer inte på hur jag kan göra det speciellt juligt och... well. Den enda idén jag får kan jag inte utföra själv. Jultomteluva på huvudpersonen i signaturen (han man spelar som, han i svart), som faller sig bakom och längs med Elvis-imitatörerna som följer honom. Och så kanske någon liten röd overlay-stil på marken? Lite pixelartjunks isf. Skulle inte vilja byta i första hand och pixelart är jag inte speciellt bra på. Axel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts