Tackleberry Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) http://img209.exs.cx/img209/7296/100hjdare27qy.png Uppdaterad! Redigerad 12 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 http://img209.exs.cx/img209/240/100hjdare20xx.png Bättre eller sämre? Kanske lägger ner lite mer tid när jag orkar. Klart bättre, BORT MED GRÖNFÄRGADE MÄNNISKOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Keso Redigerad 23 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Alternativ 1, med Jim Carrey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Alternativ 3, men byt texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Ny Jason signatur igen Redigerad 12 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Ny Jason signatur igen Texten är lite små ful tyvär BTW din 1000de post på min födelsedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Texten är lite små ful tyvär BTW din 1000de post på min födelsedag Jaså, hehe. Jo texten e lite ful... det är ju Friday the 13th font.. vet du nån bra sida där man kan få fonts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vilken ska jag ha? Fan va svårt! Antingen Jim Carey eller Percy iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jaså, hehe. Jo texten e lite ful... det är ju Friday the 13th font.. vet du nån bra sida där man kan få fonts? Inte själva fonten som är ful igentligen, men just färgen är lite för ljus tycker jag 1001 Fonts Bra sida med fonts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vilken ska jag ha? Ettan.. Bästa sigen på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Någon som hade velat göra någon sig och avatar till mig ? kanske något rockigt eller maffia aktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jaså, hehe. Jo texten e lite ful... det är ju Friday the 13th font.. vet du nån bra sida där man kan få fonts? dafont.com, glöm inte och trycka på english Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Inte själva fonten som är ful igentligen, men just färgen är lite för ljus tycker jag 1001 Fonts Bra sida med fonts Tack! men färgen är ju fredag den 13:e färg juh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Uppdaterad. Siggen måste ju vara lite mer personlig, därför behövs "Tackleberry". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 men färgen är ju fredag den 13:e färg juh Man kan väll ändra färgen? och ta lite mörkare röd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Uppdaterad. Siggen måste ju vara lite mer personlig, därför behövs "Tackleberry". Snygg! Hade vart snyggare med texten över "skylten" BTW, Du har fått Tackleberry från Polisskolan va? Edit: FAN dubbel post :"> Redigerad 12 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Gjorde om texten.. mer nöjd faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Snygg! Hade vart snyggare med texten över "skylten" BTW, Du har fått Tackleberry från Polisskolan va? Jo, men då blev den så liten. Och ja, jag har fått "Tackleberry" därifrån. Inte för att han är min idol eller nå, men om jag inte sett polisskolan hade mitt nick troligen inte varit Tackleberry. @Xemtoth, snyggare. Men ändå inte så snyggt... Edit: Detta är orginalbilden jag använde mig av: http://www.kanal5.se/upload/Programsidor/100%20Höjdare%20Världen/start2.jpg Redigerad 12 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jo, men då blev den så liten. Och ja, jag har fått "Tackleberry" därifrån. Inte för att han är min idol eller nå, men om jag inte sett polisskolan hade mitt nick troligen inte varit Tackleberry. @Xemtoth, snyggare. Men ändå inte så snyggt... Tack men det får duga för idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts