Flaskan Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 (redigerad) Daffy fick komma tillbaka. Jag ser inte Daffy. EDIT:Samma sak hände för mig när jag försökte byta till Johnny, funkade inte när jag laddade upp från datorn men sen när jag laddade upp den via en länk funkade det. Redigerad 31 oktober, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Jag ser inte Daffy. EDIT:Samma sak hände för mig när jag försökte byta till Johnny, funkade inte när jag laddade upp från datorn men sen när jag laddade upp den via en länk funkade det. Gå in på en sida där Tweak har skrivit, sedan uppdaterar du den sidan en gång så ska bilden bytas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Gå in på en sida där Tweak har skrivit, sedan uppdaterar du den sidan en gång så ska bilden bytas. Aah, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Blev så fäst vid Jack under sommaren att jag tar tillbaka honom. Ohkay, får väll ha denna i några år till http://www.intrade.net/images/thumb_up_selected.gif yeeez, Johnny Cash. EDIT:Bilden uppdateras nog snart. EDIT2:Där kom den. Wut? Visste inte att du var Cash-fan.. Daffy fick komma tillbaka. http://www.intrade.net/images/thumb_up_selected.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Blev så fäst vid Jack under sommaren att jag tar tillbaka honom. http://www.intrade.net/images/thumb_up_selected.gif Wut? Visste inte att du var Cash-fan.. http://www.intrade.net/images/thumb_up_selected.gif Det är mycket du inte vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Ny avatar, enkel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Ny avatar, enkel! Föreställer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 (redigerad) Föreställer? Micke Stahre, AIKs guldtränare från i år ! EDIT: Ska även tilläggas att det är SM-bucklan han håller i. Redigerad 4 november, 2009 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Micke Stahre, AIKs guldtränare från i år ! EDIT: Ska även tilläggas att det är SM-bucklan han håller i. Aaah, usch då Tyckte det såg ut som en bild av någon gammal 70-tals lirare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Aaah, usch då Tyckte det såg ut som en bild av någon gammal 70-tals lirare Din avatar är så jävla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Nu när solen börjar kika fram mellan molnen och snön smälter bort här i vårt dystra vinterland så är det väl bäst för mig att byta tillbaka till min sommar-avatar/signatur combo. Ha en trevlig sommar allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Nu när solen börjar kika fram mellan molnen och snön smälter bort här i vårt dystra vinterland så är det väl bäst för mig att byta tillbaka till min sommar-avatar/signatur combo. Ha en trevlig sommar allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Bytte, får bli såhär tills det är dags för julpyntning . Avataren är från Avatar.....höhö, som jag ser fram emot grymt mycket ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Din avatar är så jävla... Den får stanna tills ev. julavatar kommer på plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Hell yes, det är nästan nostalgiskt att se alla gamla avatarer/signaturer. Gör en alldeles varm inombords! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Hell yes, det är nästan nostalgiskt att se alla gamla avatarer/signaturer. Gör en alldeles varm inombords! Och därför ska eXotic byta tillbaka till lejonet. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Razz, ta det inte som ett hån, blev bara så inspirerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 (redigerad) Tummen upp Jag säger den! Redigerad 20 november, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 *BILD BILDIBBILDKBLBKBLBLB* Ingen av dom! Den du har nu. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts